Jako Office Assistant budete spolupracovat s Office Managerkou a pomáhat nejen s denním chodem kanceláře, ale také s back-office aktivitami. Zároveň Vás čeká úzká spolupráce s HR a IT, pro zajištění efektivního fungování našich kanceláří.
Na této pozici je zásadní přátelská a otevřená povaha, protože budete denně pomáhat kolegům s jejich menšími i většími problémy (od kávy až po vyřizovaní faktur) a také budete první koho potkají všechny návštěvy.
Co Vás čeká:
- Zajištění každodenního chodu kanceláře
- Koordinace interních/externích setkání (rezervace místností, zajištění občerstvení, atd.)
- Evidence příchozí a odchozí pošty a koordinace kurýrních služeb
- Podpora při plánování a realizace nejrůznějších firmeních akcí
- Vytváření nákupních objednávek, pečlivé sledování stavu plateb, objednávek či správa platebního procesu
- Řízení vozového parku
Jaké jsou požadavky?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Zájem o administrativu nebo recepci
- Znalost angličtiny a k tomu češtiny/slovenštiny
- Proaktivní přístup, schopnost se rychle učit, a multitasking
- Komunikační schopnosti na velmi vysoké úrovni.
Co nabízíme?
- Společnost se silným brandem a pozicí na trhu
- Zajímavou entry level pozice nabízející prostor pro růst
- Skvělý balíček benefitů: Multisport karta, stravenky, příspěvek na hromadnou dopravu, flexibilní pracovní dobu, občerstvení v kanceláři, 26 dní dovolené a 4 nemocenské dny, týmové akce nebo slevu na produkty, příspěvek na penzijní pojištění a další!
- Firemní vybavení – notebook, mobilní telefon (s firemní SIM kartou i pro osobní použití)
- Příležitostný Home-office po domluvě
- Neformální a příjemnou atmosféru
Smlouva: na dobu určitou
Lokalita: Praha
Nástup: ihned/dohodou
#Assistant #OfficeAssistant #jobvacancy #jobinprague #administration
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší,
Natálie Porvisová
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
Email: natalie.porvisova@reedglobal.com
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce http://www.reedglobal.cz/ nebo na našem LinkedInu www.linkedin.com/company/reed-czech-republic.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services, IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.