Nábor do center sdílených služeb

Společnost Reed je osvědčenou volbou při rychlém hledání špičkových profesionálů v oblasti center sdílených služeb.

Spojte se s některým z našich náborových specialistů pro centra sdílených služeb

Pošlete nám stručný přehled svých požadavků a my Vám najdeme vhodné pedagogické pracovníky nebo odborníky na podporu.

Banner Default Image

V náboru pro oblast sdílených služeb se vyznáme

Ve společnosti Reed už desítky let propojujeme firmy s místními odborníky na vícejazyčné sdílené služby. Naši odborní konzultanti pro nábor pracovníků v oblasti sdílených služeb působí po celé České republice. Díky celostátnímu dosahu a znalosti místního trhu práce oceníte jejich pomoc při náboru nových pracovníků.

Působíme v různých oblastech, včetně soukromého sektoru, místních úřadů a neziskových organizací, kde zajišťujeme nábor pracovníků pro celou řadu pozic v centrech sdílených služeb. Při spolupráci s námi budete komunikovat se specializovaným odborníkem, který zajistí hladký a důsledný náborový proces.

Provádíme důsledné kontroly, které chrání vaši firmu před riziky. Můžete se tak spolehnout, že najdeme trvalého nebo dočasného pracovníka přesně podle vašich požadavků.

A dobře víme, co vás trápí…

  • Získávání vysoce kvalitních odborníků

    • Jsme přední agenturou pro nábor v oblasti účetnictví a financí. Základem práce našich konzultantů je vytváření sítí talentovaných odborníků (momentálně aktivně činných i nečinných), které můžeme oslovit, jakmile se u vás objeví volné pracovní místo.

    • V rámci náboru budeme Vaši volnou pozici inzerovat v co nejširším měřítku, abychom přilákali uchazeče, a navíc oslovíme i odborníky s odpovídajícími dovednostmi, znalostmi a zkušenostmi, kteří novou pozici aktivně nehledají. Přihlášky pak za vás důkladně přezkoumáme a předložíme vám k posouzení pouze ty nejvhodnější uchazeče.

  • Podpora vašeho náborového procesu

    • Dokážeme řídit celý proces náboru, od otevření volného pracovního místa až po nástup nového člena týmu. Naši konzultanti s Vámi a Vašimi potenciálními zaměstnanci budou v průběhu celého procesu pravidelně komunikovat.

    • Váš konzultant bude mít v průběhu celého náborového cyklu přehled o myšlenkových pochodech jednotlivých uchazečů, abychom věděli o jejich dalších podaných přihláškách a dokázali posoudit vliv na obsazení vašeho volného místa. Před plánovanými schůzkami Vám naši konzultanti poskytnou přípravu na pohovor a případně také podporu při pohovoru, pokud si ji vyžádáte.

  • Uchazeči, kteří chtějí pracovat pouze na dálku

    • Všichni uchazeči, kteří se hlásí na Vaše volná místa, jsou důkladně prověřováni a absolvují pohovor s odborným konzultantem společnosti Reed. V této fázi s vámi konzultujeme všechny otázky, které požadujete pro předvýběr, ať už jde o očekávání ohledně práce na dálku nebo o případné požadavky na práci o víkendech.

      Tímto způsobem zajišťujeme, aby byli všichni uchazeči posuzováni podle vašich požadavků, než je doporučíme k pohovoru. Také je zajištěna transparentní komunikace mezi námi a odbornými uchazeči, aby v dalším průběhu procesu nevznikaly žádné problémy.

  • Urgentní požadavky na nábor dočasných pracovníků

    • Díky síti tisíců odborných HR pracovníků dokážeme rychle najít pracovní sílu na dočasné pozice, které je potřeba akutně obsadit.

  • Úspora nákladů

    • Kdykoli, když se váš proces přímého náboru protáhne nebo je neúspěšný, zvyšují se vaše náklady. Spolupráce s námi vám v dlouhodobém horizontu ušetří čas i peníze.

    • Nabízíme různé varianty služeb, které vyhoví všem požadavkům, od pravidelných plateb usnadňujících řízení cash flow, až po špičkové záruky (až na 12 měsíců), které vám dodají klid.

Naši specialisté na sdílené služby

Ivana Hřebačková

Ivana Hřebačková

Senior Recruitment Consultant Reed Brno

Ivana is an expert consultants, specialising in Multilingual Shared Services, where she enjoys supporting international candidates and clients. After gaining her experience in the Reed Prague office, Ivana is now based in Brno.

Martina Hricinová

Martina Hricinová

Recruitment Consultant Reed Prague

​​Martina odstartovala svoji kariéru v Multilingual Shared Services týmu, ve kterém se zaměřuje na nábor talentovaných uchazečů ve financích, logistice, zákaznickém servisu a technické podpoře

Nikola Miřetínská

Nikola Miřetínská

Recruitment Consultant Reed Brno

​Po škole se Nikola rozhodla cestovat a pracovat v zahraničí, aby získala životní zkušenosti. Strávila tři roky ve Velké Británii jako Au Pair a poté dva roky v USA.

Amálie Chudá

Amálie Chudá

Recruitment Consultant Reed Brno

​​Amálie získala magisterský titul v oboru japanistika, a poté se rozhodla pro kariéru v recruitmentu. Během studia pracovala na částečný úvazek v Česko-japonském kulturním centru, kde měla příležitost si poprvé vyzkoušet komunikaci se zákazníky.

Lenka Bugnerova

Lenka Bugnerova

Recruitment Consultant Reed Brno

​​Lenka recently joined Reed Brno in the Multilingual Shared Services (MSS) team. Lenka specializes in all the recruiting of roles requiring various language skills

Sabina Kasanová

Sabina Kasanová

Senior Researcher Reed Brno

​Sabina is a part of the MSS team, and an expert in sourcing top talent for roles such as customer service, administration and junior accounting positions. She really enjoys and excels working in an international friendly environment with using her language skills.

#6fcfe1
image/svg+xml

Spojte se s některým z našich náborových specialistů pro centra sdílených služeb

Pošlete nám stručný přehled svých požadavků a my Vás kontaktujeme, abychom o vašich potřebách zjistili více.

Co se právě děje...

Jak přilákat a udržet talenty na českém trhu, kde je nedostatek uchazečů
3 přečteno min
  1. Article

Jak přilákat a udržet talenty na českém trhu, kde je nedostatek uchazečů

Rok 2022 byl náročným rokem pro profesionály i firmy. Zaměstnanci se museli během pandemie adaptovat na nové způsoby práce a zároveň je znepokojovala otázka zdraví. Během covidu rovněž utrpěla jistota zaměstnání, protože mnozí odborníci v naší zemi se stali nadbytečnými. Kvůli současné krizi životních nákladů se tyto obavy staly pro mnohé opět klíčovým bodem, a tak letos je ještě méně odborníků ochotných opustit svá zaměstnání a riskovat, že jinde budou jako poslední přijatí mezi prvními propuštěnými. To dále prohloubí současný nedostatek talentů pociťovaný v celé České republice. Turbulentní ekonomické dopady posledních několika let nás budou provázet i v roce 2023. Všichni samozřejmě doufáme, že naše země znovu získá stabilitu a dostaví se určitý růst. Klíčem je zajistit, aby váš obchodní model byl agilní a reagoval na měnící se trh a potřeby zaměstnanců, a také zajistit, abyste získali a udrželi takové talenty, které mohou přispět k rozkvětu vašeho podnikání. Organizace mají letos potíže s hledáním talentů tradičními metodami získávání zdrojů, protože je méně odborníků, kteří aktivně hledají zaměstnání. Zde jsou nejlepší tipy, jak letos přilákat a udržet talenty: Zefektivněte svůj náborový proces Vzhledem k omezenému počtu talentů by se zaměstnavatelé měli snažit minimalizovat počet fází v rámci náborového procesu. Zbytečně dlouhý proces s největší pravděpodobností povede k tomu, že váš potenciální pracovník odejde a přijme nabídku jinde. Talentovaní odborníci si své pozice vybírají – takže pokud jsou to ti praví pro vaši firmu, musíte jednat rychle. Buďte pružní v požadavcích Poslední dobou si všímáme, že někteří náboroví manažeři se méně zabývají zkušenostmi v oboru a technickými dovednostmi, než tomu bylo dříve, a mnozí jsou pružnější, pokud jde o požadavky. Existuje mnoho odborníků s přenositelnými dovednostmi, které lze interně vyškolit. Dalším skvělým způsobem, jak získat více talentů, je najmout odborníky juniory a poskytnout jim příležitost pro školení a rozvoj. Hledejte lidi s dobrými komunikačními schopnostmi, kteří dobře spolupracují, dokáží dobře řešit problémy, rychle se přizpůsobují a především mají schopnost učit se novým věcem v neustále se měnícím prostředí. Nabídněte smysluplné benefity Zaměstnavatelé musí mít jistotu, že nabízejí zaměstnancům výhody, které skutečně chtějí. Nemá smysl utrácet peníze za odměny, jako jsou firemní mobilní telefony, pokud je nikdo nechce, protože to nepřidává hodnotu vaší nabídce. Raději zvažte benefity, které významně zlepší život vašich zaměstnanců. Mnoho lidí všude v naší zemi stále čelí problémům se svým duševním zdravím kvůli společenským, ekonomickým a politickým turbulencím posledních let. Zaměstnavatelé, kteří dokážou nabídnout progresivní politiku v oblasti duševního zdraví a duševní pohody, Společnost Reed Důvěrné flexibilní pracovní příležitosti a dobrou firemní kulturu, budou mít letos lepší předpoklady zajistit si ty nejlepší odborníky. Pro zlepšení informační náplně našeho mzdového průvodce na rok 2023 jsme provedli průzkum u 433 odborníků v České republice a zjišťovali jsme, jaké benefity dostávají a jaké benefity jsou nejžádanější, když hledají novou práci. Mezi tři nejžádanější benefity patřilo roční navýšení platu, přičemž 60 % z nich to označilo za svůj největší benefit, dále flexibilní pracovní doba (54 %) a čtyřdenní pracovní týden (47 %). Kdo něco takového dokáže nabídnout, bude mít letos nejlepší předpoklady přilákat a udržet talenty. Nabídněte konkurenceschopný plat Nabídka konkurenceschopného platu je v dnešním ekonomickém klimatu zásadní. I když řada podniků sotva zvládá vlastní náklady, musí zároveň zvyšovat platy, aby přilákaly talenty, které potřebují k růstu svého podnikání. Pokud zajistíte, aby vaše platy odpovídaly průměru, budete mít výhodu na trhu práce. Tento aspekt bude ještě získávat na důležitosti, protože životní náklady stále rostou a v důsledku toho požadují odborníci vyšší platy. Chcete-li zjistit průměrné platy za nejběžnější pracovní pozice v různých odvětvích, stáhněte si ještě dnes našeho mzdového průvodce pro Českou republiku na rok 2023.​

Reed průvodce mezd v ČR pro rok 2023
4 přečteno min
  1. Featured

Reed průvodce mezd v ČR pro rok 2023

​Využijte našeho průvodce mezd jako zdroj informací pro zaměstnavatele či zaměstnance a porovnejte průměrné mzdy v ČR napříč jednotlivými odvětvími.Náš průvodce mzdy pro rok 2023 se zabývá průměrnými mzdami v ČR a benefity napříč osmi odvětvími. Průvodce využívá údaje z v ČR zveřejněných pracovních nabídek, aby poukázal na klíčové trendy a poznatky a umožnil vám tak porovnat průměrné mzdy vašich pracovníků. Nebo pokud si nejste jisti, jaká by měla být vaše čistá mzda, použijte tuto mzdovou kalkulačku a zjistěte, kolik byste měli nebo mohli vydělávat. Stáhněte si našeho bezplatného průvodce a porovnejte průměrné mzdy a benefity v celé České republice. Na počátku nového roku 2023 vypadá situace nejistě, protože většina zemí EU bojuje s rostoucí mírou inflace. Kromě toho se v České republice zmenšil objem pracovní síly, přičemž poptávka po pracovnících spolu s pokračujícími dopady pandemie způsobuje nedostatek kvalifikovaných pracovníků hned v několika odvětvích. Na nestabilním trhu, který se řídí nabídkou uchazečů, je více než kdy jindy důležité, abyste prověřili vámi nabízené mzdy, porovnali je s konkurencí, a zajistili si tak, že do svých řad přilákáte a udržíte ty správné odborníky. Náš průvodce mzdy v ČR pro rok 2023 využívá údaje z pracovních nabídek zveřejněných společností Reed a proto je tím nejlepším nástrojem pro kontrolu mezd. S pomocí našeho průvodce získáte informace o průměrné mzdě a zjistíte, jaká je hodnota pracovních míst ve všech regionech v zemi, což vám pomůže vyniknout při hledání nových zaměstnanců nebo při hledání nové pozice. Pro koho je tento průvodce mzdy určen? Ať už chcete zjistit, jaká by měla být vaše současná čistá mzda, kolik byste mohli vydělávat na dalším stupni kariérního žebříčku, nebo zda svému týmu platíte za odvedenou práci dostatečně, náš mzdový průvodce, vám umožní porovnat mzdy v celé České republice – od pozic v účetnictví a finančnictví až po nejnovější technologické pozice. Využijte našeho průvodce a používejte jej jako kalkulačku mezd po celý rok 2023. ​Jste zaměstnavatel a potřebujete poradit s benchmarkingem? S pomocí našeho průvodce mezd můžete porovnat mzdy a benefity a ujistit se, že vaše odměny jsou aktuální a srovnatelné s konkurencí. V době, kdy je nedostatek talentů, musíte mít náskok, abyste zaujali ty, kteří chtějí změnit zaměstnavatele. Pokud tak neučiníte, počet žádostí o zaměstnání u vás bude nízký, a o to více se bude dařit vaší konkurenci. ​Snažíte se zjistit, kolik byste měli vydělávat? ​Použijte naši kalkulačku čisté mzdy pro rok 2023, která vám pomůže zjistit vaši hodnotu, rozhodnout se pro novou práci, kterou vám nabídli, nebo dokonce naplánovat svůj další krok na kariérním žebříčku - vydělali byste si dost, kdybyste změnili odvětví? ​Jaká odvětví zahrnuje náš průvodce mezd? ​Reed průvodce mzdy v ČR pro rok 2023 hodnotí mzdy a benefity v následujících osmi sektorech: ​Účetnictví a finance Bankovnictví Strojírenství a průmysl Lidské zdroje a administrativa Centra sdílených služeb Nákup a zásobování Obchod a marketing Technologie ​ Ať už hledáte hlavního účetního, obchodního kontrolora, obchodního partnera v oblasti lidských zdrojů, obchodního zástupce nebo marketingového manažera, nebo se snažíte zjistit, kolik byste měli vydělávat jako privátní bankéř či IT manažer, průvodce Reed vám pomůže se ujistit. ​Proč si stáhnout Reed průvodce mzdy v ČR? ​Jedná se o nejspolehlivějšího průvodce mezd v ČR, který vychází z pracovních nabídek, jež přicházejí do našeho specializovaného náborového týmu. Upozorňujeme na průměrný čistý příjem na pozicích v osmi výše uvedených odvětvích,uvádíme spodní a horní mzdovou hranici a porovnáváme průměrný růst mezd za poslední čtyři roky. ​Kromě toho náš průvodce obsahuje postřehy našich specialistů v daném oboru, kteří poskytují přehled o tomto odvětví na národní úrovni a informace o tom, co lze očekávat od trhu práce v roce 2023. Díky bohatým údajům, která máte na dosah ruky, si můžete být jisti, že jste co nejlépe informováni, abyste se mohli správně rozhodnout. ​Jak mi může Reed průvodce mezd pomoci při benchmarkingu benefitů/odměn? ​Provedli jsme průzkum mezi českými pracovníky, který vám pomůže získat další informace. Úplný přehled si můžete přečíst v části průvodce „Náš průzkum říká“. ​Mezi hlavní poznatky z našeho výzkumu patří: ​20 % respondentů uvedlo, že jsou poněkud nespokojeni se svou současnou mzdou, přičemž 6 % respondent uvedlo, že jsou s ní velmi nespokojeni. Na otázku, proč jsou nespokojeni, odpovědělo 46 % respondentů, že je to proto, že se mzdy nezvýšily spolu s životními náklady. Mezi tři nejčastěji poskytované benefity patří pružná pracovní doba (46 %), zdravotní pojištění (41 %) a služební mobilní telefon (41 %). Na otázku, co by si přáli při hledání nové práce, odpovědělo 60 % respondentů, že mezi nejatraktivnější benefity patří roční navýšení mzdy, dale průžná pracovní doba (54 %) a čtyřdenní pracovní týden (47 %). ​Abychom vám pomohli učinit informované rozhodnutí ohledně všech platů a výhod, stáhněte si našeho průvodce mzdy pomocí tlačítka výše.

Jak napsat profesní životopis
2 přečteno min
  1. Article

Jak napsat profesní životopis

​Součástí výběru uchazečů o zaměstnání je vždy profesní životopis. Jak jej ale napsat dobře?​Životopis vlastně představuje životní příběh, ale stejně jako když se s někým seznámíte, nebudete uvádět vše, co vás v životě potkalo. Profesní životopis by měl být stručný, ale výstižný přehled odborností a praxe.Základním pravidlem je soustředit se na posledních pět let pracovní dráhy, ledaže by vám připadalo, že je obzvláště důležité uvést něco i z dřívější doby. Pokud tedy chcete psát o vaší práci zaměstnance prodejny na částečný úvazek před dvaceti lety, raději tento prostor věnujte nedávným činnostem.Co by nemělo v profesním životopise chybětOsobní údaje– jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo a poštovní adresa.Osobní prohlášení– není povinné, ale lze využít ke stručnému uvedení, proč se hodíte na práci, o kterou se ucházíte.Praxe– přehledně uveďte označení pracovního zařazení, dobu strávenou na dané pozici, pracovní zodpovědnosti a název zaměstnavatele. Je vhodné uvádět i neplacenou praxi.Vzdělání– veškeré vaše formálně dosažené vzdělání a jakákoliv absolvovaná školení a kvalifikační rozvoj.Osobní zájmy– uvádějte stručně a ve vztahu k zaměstnání, o které se ucházíte.Profesní životopisy: detaily rozhodujíUvedení názvu pracovního zařazení, zaměstnavatele a jednoho nebo dvou řádků o pracovní náplni nestačí na vyčnívání z řady, obzvláště v konkurenci uchazečů o dobré zaměstnání. Následuje možný příklad z profesního životopisu:„Staral jsem se o e-mailové marketingové kampaně.“To je skvělé, pokud se například jednalo o malou část práce a netýká se příliš zaměstnání, o které se ucházíte. Pokud chcete, aby byl takový údaj působivější, přidejte bližší informace, pokud možno včetně čísel, aby měl náborář lepší představu o vašich zkušenostech a schopnostech. Například:„Měl jsem na starosti tři týdenní e-mailové kampaně cílené na 46 000 příjemců z databáze.“Vnímáte to vylepšení? Můžete jít ještě dále – uveďte, jak se vám podařilo překonat očekávání. Čím více toho předvedete, tím větší máte šanci udělat na náboráře dojem.  Takže nakonec to může vypadat nějak takto:„Měl jsem na starosti tři týdenní e-mailové kampaně cílené na 46 000 příjemců z databáze a během tří měsíců jsem zlepšil míru čtenosti o 25 % díky analyzování předmětů zpráv.“Nemusíte jít do takové hloubky u všech částí popisované praxe, ale neopomeňte zmínit vše významné, protože to je známkou profesionality a odliší vás to od ostatních uchazečů. Držte se však věci!Několik poznámek k provedení profesního životopisuNepřekračujte rozsah dvou stránek A4, ledaže by množství významných informací opravdu vyžadovalo více, a řaďte údaje logicky od nejnovějších a nejdůležitějších.Použijte jednoduchý a seriózní typ písma a zkontrolujte formální správnost a bezchybnost.Nezapomeňte na základní kontaktní údaje, aby se s vámi bylo možné spojit.