Vedoucí Zákaznického servisu - Energetika

Popis práce

Pro stabilní a silně etablovanou firmu v oblasti energetiky hledáme obsazujeme pozici Vedoucí Zákaznického servisu – Energetika.

Tým má za úkol vyřešit každou reklamaci a stížnost vážených zákazníků.

Team je zkušený a funguje samostatně, ale potřebuje šéfa, který jim poskytne směr a vedení při řešení rozmanitých a náročných situací, které se každý týden objevují.

Mise:

Hledáme charismatického lídra, který se zaměřuje na tvrdé dovednosti, ale současně je schopen poskytnout i podporu v oblasti měkkých dovedností, jako je komunikace a řešení konfliktů.

Dále:

  • Řízení týmu, zvyšování produktivity
  • Analýzy a tvoření reportů
  • Metodické vedení týmu a jeho další rozvoj
  • Zodpovědný/á za sledování a analýzu příčin stížností a reklamací, a navrhování nových zlepšení

Nabídka:

  • 50% home office
  • Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • Práci v týmu, který se zabývá aktuálním tématem v oblasti energetiky
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu

Požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně ekonomický či elektrotechnický směr)
  • Praxe na obdobné pozici
  • Silná osobnost
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu (10 lidí)
  • Znalost práce se systémem SAP a schopnost práce pod tlakem
  • Schopnost práce pod stresem

Pokud Vás nabídka zaujala, nebo chcete získat vice informací, neváhejte odpovědět spolus  Vaším životopisem.

 

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024