Jako Business System Analyst budete zodpovědný/á za správu a rozvoj klíčových IT nástrojů podporujících obchodní řízení ve spolupráci s interními týmy a externími dodavateli. Vaším cílem bude zajistit efektivitu systémů, správnost dat a bezproblémové fungování procesů spojených s plánováním, reportingem a řízením obchodních nákladů.
Co vás čeká:
- Správa systémů ve spolupráci s odděleními (Sales, Finance)
- Návrh, konfigurace a implementace systémových řešení dle business potřeb
- Zajištění správnosti a kvality dat, kontrola master dat
- Školení uživatelů, řešení přístupových práv, komunikace změn
- Spolupráce s externími poskytovateli a IT týmy na rozvoji nástrojů
- Zodpovědnost za správu, rozvoj a optimalizaci klíčových IT systémů pro podporu prodeje (včetně systémů jako Excalibur WMS) ve spolupráci s obchodním oddělením, SRM, financemi, plánováním poptávky a dalšími odděleními
Klíčové odpovědnosti:
- Podpora a rozvoj systémů jako Excalibur WMS pro řízení skladových a obchodních procesů
- Účast na projektech zlepšujících efektivitu prodejních a logistických procesů
- Zajištění správnosti datových struktur (např. master data) a komunikace napříč týmy
- Správa přístupů, licencí, konfigurace systémů a školení nových uživatelů
- Návrh a implementace nových funkcionalit s minimálním dopadem na kontinuitu provozu
- Koordinace s dodavateli IT řešení a technickou podporou (např. v oblasti EDI, API integrací)
Technologie a nástroje:
- Excalibur WMS (na platformě Microsoft Dynamics NAV)
- SQL Server a práce s databázovými dotazy (T-SQL)
- ERP systémy, nástroje pro řízení projektů a reporting
- EDI, API pro integraci dat
Co od vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání
- Velmi dobrou angličtinu (slovem i písmem)
- Znalost SQL a Accessu na pokročilé úrovni
- Pokročilou znalost MS Excel; znalost Power BI výhodou
- Praxi s IT systémy, databázemi a implementací řešení
- Analytické myšlení, orientaci na detail a schopnost efektivní komunikace
- Znalost obchodních a podpůrných procesů výhodou
Benefity:
- Stabilita a zázemí mezinárodní FMCG společnosti
- 25 dní dovolené + 5 sick days
- Flexibilní pracovní doba & home office
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Mobilní telefon, notebook
- Zaměstnanecké slevy na produkty společnosti
- Podpora sportovních aktivit
- Životní pojištění
- Vánoční bonus + roční výkonnostní odměna
- Dog-friendly kancelář
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Recrutiment Manager
Václavské náměsti 19, 110 00 Praha 1, Česká republika
Tel.: +420 225 985 106
www.linkedin.com/in/lubosverner
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.