Nové

Sales System Specialist - FMCG

Popis práce

Jako Business System Analyst budete zodpovědný/á za správu a rozvoj klíčových IT nástrojů podporujících obchodní řízení ve spolupráci s interními týmy a externími dodavateli. Vaším cílem bude zajistit efektivitu systémů, správnost dat a bezproblémové fungování procesů spojených s plánováním, reportingem a řízením obchodních nákladů.

Co vás čeká:

  • Správa systémů ve spolupráci s odděleními (Sales, Finance)
  • Návrh, konfigurace a implementace systémových řešení dle business potřeb
  • Zajištění správnosti a kvality dat, kontrola master dat
  • Školení uživatelů, řešení přístupových práv, komunikace změn
  • Spolupráce s externími poskytovateli a IT týmy na rozvoji nástrojů
  • Zodpovědnost za správu, rozvoj a optimalizaci klíčových IT systémů pro podporu prodeje (včetně systémů jako Excalibur WMS) ve spolupráci s obchodním oddělením, SRM, financemi, plánováním poptávky a dalšími odděleními

Klíčové odpovědnosti:

  • Podpora a rozvoj systémů jako Excalibur WMS pro řízení skladových a obchodních procesů
  • Účast na projektech zlepšujících efektivitu prodejních a logistických procesů
  • Zajištění správnosti datových struktur (např. master data) a komunikace napříč týmy
  • Správa přístupů, licencí, konfigurace systémů a školení nových uživatelů
  • Návrh a implementace nových funkcionalit s minimálním dopadem na kontinuitu provozu
  • Koordinace s dodavateli IT řešení a technickou podporou (např. v oblasti EDI, API integrací)

Technologie a nástroje:

  • Excalibur WMS (na platformě Microsoft Dynamics NAV)
  • SQL Server a práce s databázovými dotazy (T-SQL)
  • ERP systémy, nástroje pro řízení projektů a reporting
  • EDI, API pro integraci dat

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Velmi dobrou angličtinu (slovem i písmem)
  • Znalost SQL a Accessu na pokročilé úrovni
  • Pokročilou znalost MS Excel; znalost Power BI výhodou
  • Praxi s IT systémy, databázemi a implementací řešení
  • Analytické myšlení, orientaci na detail a schopnost efektivní komunikace
  • Znalost obchodních a podpůrných procesů výhodou

Benefity:

  • Stabilita a zázemí mezinárodní FMCG společnosti
  • 25 dní dovolené + 5 sick days
  • Flexibilní pracovní doba & home office
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Mobilní telefon, notebook
  • Zaměstnanecké slevy na produkty společnosti
  • Podpora sportovních aktivit
  • Životní pojištění
  • Vánoční bonus + roční výkonnostní odměna
  • Dog-friendly kancelář

Na spolupráci se těší

Luboš Verner

Recrutiment Manager

Václavské náměsti 19, 110 00 Praha 1, Česká republika

Tel.: +420 225 985 106

www.linkedin.com/in/lubosverner

Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Reed Personnel Services , IČO: 28373022, Na Příkopě 22, Praha 1, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2025

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024