Náš klient je předním světovým developerem, který se zabývá výstavou průmyslových a skladových nemovitostí. Hlavním cílem našeho klienta je vytvářet kvalitní a inovativní budovy, které naplňují potřeby i technologicky náročnější požadavky zákazníků.
Hlavní pracovní náplň:
- Vedení projektu: Zajistíte strategické vedení celého životního cyklu projektu, od plánování před zahájením výstavby až po ukončení projektu.
- Plánování projektu: Budete spolupracovat se zúčastněnými stranami na vypracování komplexních projektových plánů, které definují rozsah, harmonogram, rozpočet a přidělení zdrojů.
- Řízení rozpočtu a nákladů: Vypracovávejte a spravujte rozpočty projektů, pečlivě sledujte náklady, výdaje a objednávky změn. Zavádění strategií pro úsporu nákladů, aniž by byla ohrožena kvalita.
- Vyjednávání: budete jednat v rámci smluv, výběru subdodavatelů a zadávání veřejných zakázek s cílem zajistit kvalifikované prodejce a dodavatele. Budete rozvíjet vztahy se subdodavateli a partnery.
- Budte mít na starosti risk management: identifikace potenciálních rizik, vypracování strategií pro jejich zmírnění a aktivní řešení problémů.
- Zajistíte dodržování harmonogramu: Vypracování a řízení harmonogramů projektu, zajištění včasného dokončení milníků a celkové realizace projektu.
- Reporting: Budete zpracovávat zprávy o plnění projektů: Příprava a předkládání pravidelných zpráv o projektu vyššímu vedení a klientům, které podrobně popisují stav projektu, finanční výkonnost a případné odchylky od původního plánu.
Kvalifikace kandidáta /Kandidátky musí splňovat následující požadavky:
- Vzdělání v oboru stavebního inženýrství, stavebního managementu nebo v příbuzném oboru
- Prokazatelné zkušenosti na pozici projektového manažera v oblasti výstavby průmyslových budov s úspěšnou realizací komplexních projektů včas a v rámci rozpočtu.
- Vynikající vůdčí, komunikační a interpersonální dovednosti se schopností řídit a motivovat týmy.
- Prokazatelné finanční znalosti v oblasti rozpočtování, sledování nákladů a finanční analýzy.
- Výjimečné schopnosti řešit problémy a přijímat informovaná rozhodnutí pod tlakem.
- Dobré schopnosti v oblasti vyjednávání a řízení smluv.
- Schopnost cestovat na místa realizace projektů podle potřeby.
Náš klient nabízí
- Příležitost stát se součástí prvotřídního týmu, který pracuje v rychle se rozvíjející a inovativní společnosti s dobrou pověstí na trhu.
- Kompetitivní mzdu
- Motivační bonusy odvíjející se od náročnosti projektu
- Profesní rozvoj
- Možnost kariérního postupu v rámci organizace
- Sickdays
- Notebook a mobilní telefon
- Flexipass/Multisport
- 5 dní placené dovolené
Místo pracoviště: Praha
Nástup: Ihned / dohodou
Typ pracovní vztahu: Práce na plný úvazek
Říkáte si, že to zní dobře? V tom případě mi pošlete své CV! Není to místo zrovna pro Vás? To vůbec NEVADÍ! I tak mi svoje CV pošlete, protože máme spoustu dalších pozic, které by pro Vás mohly být to pravé!
Společně probereme Vaše možnosti a najdeme důvod, proč se každý den těšit do práce!
Těším se, až si spolu popovídáme.
Denisa Karolyová, REED – Commercial Property and Construction
+ 420 702 118 603; denisa.karolyova@reed.com
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.