Chcete využít svých zkušeností z oblasti mzdového účetnictví a mít možnost ovlivňovat procesy podle svých návrhů? Záleží Vám na přátelském kolektivu a kvalitním zaměstnavateli? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Vaším úkolem na pozici Mzdové účetní bude:
- Zpracování mezd a ostatní mzdová agenda (PN, MD, RD, odvody, srážky ze mzdy, daně z příjmu apod.).
- Kompletace podkladů – docházka zaměstnanců
- Komunikace s příslušnými úřady (FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny).
- Poskytovat poradenství zaměstnancům v oblasti mzdové problematiky a pracovního práva
K práci potřebujete:
- Min. SŠ vzdělání – ekonomický obor výhodou
- Angličtina na úrovni B1 (především psaná forma)
- 3 roky zkušeností se mzdovým účetnictvím (ideálně větší firmy)
- Dobrou uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- Proaktivní přístup – podněty pro zlepšení procesů
- Schopnost vysvětlit zaměstnancům věci vztahující se ke mzdové problematice
- Výhoda: zkušenost se SAPem
Firma nabízí:
- Zázemí stabilní a uznávané společnosti
- Týden dovolené navíc
- Možnost home office
- Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování a penzijní připojištění, cafeteria systém, multisport karta
- Zvýhodněné mobilní tarify – platí až na 4 další tel. čísla
- Vzdělávací kurzy cizích jazyků, profesních dovedností apod.
Místo pracoviště: Jihomoravský kraj (Brno)
Nástup: ihned / dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pokud Vás tato příležitost zaujala , neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Sabina Suchá, REED – Accountancy & Finance
+420 727 947 610; sabina.sucha@reed.com
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.