Chcete odstartovat svoji kariéru v oblasti Corporate Communication nebo Interní komunikace? Hledáte zajímavou a rozmanitou práci v přední společnosti na trhu s rychloobrátkovým zbožím (FMCG)? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost. Hledáme kandidáta/ku na pozici Corporate Affairs Assistant.
Náplň práce:
- Podpora generálního ředitele společnosti (příprava prezentací, správa kalendáře, administrativní podpora atd.)
- Organizace meetingů top managementu společnosti
- Příprava několikadenních konferencí (i v zahraničí) pro tým a komunikace s celým týmem
- Příprava ekonomických reportů, zpracovávání marketingového budgetu
- Zajištění interní komunikace společnosti: správa interního portálu, příprava interního newsletteru, organizace různých setkání zaměstnanců a jiných interních akcí společnosti (sportovní den, setkání na konci roku, dny krásy, dny zdraví atd.), krizová komunikace během pandemie, správa interních obrazovek s videi apod.
- Implementace globálních strategií a firemní kultury společnosti na lokální úroveň
- Zajištění charitativních a CSR akcí
- Správa webu společnosti
Očekáváme:
- VŠ vzdělání – ideálně v oblastí corporate affairs či komunikace
- Pokročilou znalost anglického jazyka
- Výbornou znalost MS Office – MS Excel, Powerpoint, Sharepoint
- Dobré komunikativní dovednosti
- Přesnost a smysl pro detail
- Spolehlivost, dochvilnost a odolnost vůči stresu
- Týmového hráče s nadšením učit se novým věcem
Nabízíme:
- Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti s možnostmi vzdělávání a dalšího profesního růstu
- Spolupráci se zkušenými profesionály v oboru, se kterými budete rychle růst
- Neustálé prohlubování odborných znalostí a dovedností
- Atraktivní podmínky spolupráce - bohatý systém zaměstnaneckých benefitů, motivující finanční ohodnocení
- Přátelskou atmosféru na pracovišti
- Práci v prostředí našich nových moderních kanceláří v Praze
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: dle domluvy
Typ smlouvy: full-time (40 hodin), HPP
#corporateaffairs #internalcommunication #internikomunikace #csr
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Senior Recruitment Consultant Sales & Marketing
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
Tel.: +420 225 985 106, https://www.linkedin.com/in/lubosverner/
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.