Administrativa s francouzštinou

Popis práce

Dorozumíte se anglicky a francouzsky a rádi byste oba jazyky používali především v emailové komunikaci? Láká vás práce v mezinárodní společnosti? Právě nabíráme na juniorní pozici v administrativě, kde budete moci zapracovat na jazykových schopnostech a rozšíříte si obzory ze světa financí. Pozice je vhodná pro čerstvé absolventy, ale může být zajímavá také pro zaměstnance, kteří už mají zkušenosti v administrativě.

Co bude náplní práce?

  • Převážně emailová komunikace se zákazníky a dodavateli ve francouzštině a někdy i v angličtině
  • Vystavování a kontrola faktur a dalších finančních dokumentů,
  • Spolupráce s kolegy z finančního oddělení
  • Pravidelný reporting

 

Hledáme uchazeče, který:

  • Má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
  • Mluví plynně česky nebo slovensky
  • Se dorozumí francouzsky a anglicky (úroveň B1/B2 a výše)
  • Má zkušenosti s MS Office
  • Dokáže pracovat samostatně

 

Můžete se těšit na:

  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost občasné práce z domova
  • Školení a další vzdělávání
  • Stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity
  • Firemní akce/teambuilding
  • A další…

Zaujala Vás tato pozice nebo chcete vědět více informací? Pak se prosím přihlaste s Vaším CV nebo mi pošlete email se CV v příloze. Následně se s Vámi spojím a probereme Vaši motivaci a ráda Vám zodpovím případné dotazy. Těším se!

Amálie Chudá, REED – MSS

(+420) 702 118 606; amalie.chuda@reed.com

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024