Chcete v krátkém čase na sobě hodně zapracovat a nabrat cenné zkušenosti, které Vás v kariéře posunou mílovými kroky vpřed? Máte zkušenosti v účetní nebo auditorské oblasti a ovládáte angličtinu? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Vaším úkolem na pozici Accounting and Tax Consultant bude:
- Práce na vícero projektech během dne
- Vedení účetnictví klientů – práce ve zrychleném tempu
- DPH reporting
- Tvorba účetních závěrek a daňových přiznání
- Spolupráce s vícečlenným týmem – možnost podpory při řešení složitějších případů
- Alokace juniornějších kolegů – výpomoc na Vašich projektech
- NEcestuje se za zákazníky
K práci potřebujete:
- Zkušenosti s účetnictvím nebo auditem
- Angličtina na komunikativní úrovni (B2 a výše) - denní korespondence a komunikace s klienty
- Excel na pokročilé úrovni – pivotky apod.
- Pečlivost a zdatný time-management
Klient nabízí:
- Zázemí velké stabilní společnosti se zkušenými a přátelskými kolegy
- Motivující mzdové ohodnocení s bonusy
- Týden dovolené navíc + 5 dní osobního volna
- Firemní mobil a laptop
- Online lékařská péče
- Zaměstnanecké benefity v podobě cafeterie – 27 000 Kč
- Vzdělávání s možností získání MBA
- Možnost certifikace ACCA
- Možnost HO
Místo pracoviště: Jihomoravský kraj
Nástup: ihned / dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pokud Vás tato příležitost zaujala, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na spolupráci se těší
Sabina Suchá, REED – Accountancy & Finance
+420 727 947 610; sabina.sucha@reed.com
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.