Vyznáte se ve finančních a účetních procesech a mluvíte plynně anglicky? Pro našeho klienta hledáme koordinátora menšího týmu s angličtinou.
Co budete mít na starosti:
-
Vedení týmu (organizace, hodnocení, docházka).
-
Zaškolování a podpora nových členů týmu, podpora při řešení problémů.
-
Dohled nad platební morálkou, vymáhaní pohledávek a dalšími finančnými úkony
-
Podpora u auditu a finančního controllingu, reporting
-
Příslušná administrativa, aktualizace firemní dokumentace
-
Pravidelná komunikace s vedením oddělení, s pobočkami i se zákazníky
-
Podílení se na optimalizaci interních procesů
Hledáme uchazeče, který..
-
má středoškolské/vysokoškolské vzdělaní
-
má angličtinu v malíčku (další cizí jazyk je velké plus)
-
Zná finančné procesy a dobře se orientuje v oblasti jako cash collection, AR či AP
-
umí pracovat s balíčkem MS Office
-
zvládne převzít zodpovědnost, má ten správný drive pro vedení týmu a je spolehlivý
Co Vás na oplátku čeká:
-
Příjemná atmosféra v menším týmu v stabilní mezinárodní firmě
-
5 týdnů dovolené a sick days
-
Možnost kariérního posunu
-
Podpora při jazykovém vzdělávání
-
Zajištěná doprava přímo k firmě
-
A další firemní benefity (příspěvek na životní a penzijní pojištění, výhodný mobilní tarif, firemní akce, příspěvky na sport a volnočasové aktivity a další)
Lokalita: Brno jih
Pracovní doba: Flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Katarína Hladová, REED – MSS & Accountancy & Finance
+420 727 947 610; katarina.hladova@reed.com