Právě máme zajímavou příležitost pro někoho, kdo se už delší dobu pohybuje v oblasti účetnictví a rád by tyto znalosti využil na trochu odlišné pozici. Pokud rádi komunikujete s lidmi a máte kladný vztah k technologiím, tak čtěte dále, protože tato pozice může být právě pro vás!
Náplní vaší práce bude:
- Komunikovat se zákazníky z odvětví účetnictví (osobně, telefonicky i písemně) a zjišťovat jejich potřeby.
- Poskytovat podporu při zavádění softwaru do účetních procesů.
- Školit zákazníky ohledně produktu.
- Řešit případné problémy a nejasnosti, které při implementaci vznikli.
Tato pozice je pro vás vhodná, pokud:
- Jste zkušená/ý účetní (máte alespoň 3 roky zkušeností, ale důležitější je, co všechno umíte, než počet odpracovaných let)
- Máte dobrou znalost alespoň jednoho ERP/CRM systému, ideálně máte zkušenost se zaváděním nového systému.
- Jste komunikativní a umí nejen dobře mluvit a prezentovat, ale také poslouchat.
- Rádi řídíte a jste aktivní řidič/ka.
A na co se můžete těšit?
- Pestrou práci, kde se toho spoustu naučíte.
- Přátelské a podporující prostředí
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days a další dny volna
- Možnost vzdělávání (široké spektrum interních školení i budget na externí kurzy)
- Příspěvky na stravování
- Multisport karta/příspěvky na volnočasové aktivity.
- Finanční bonus za doporučení nového zaměstnance
Zaujala Vás tato nabídka? Neváhejte a přihlaste se! Rádi se s Vámi spojíme, probereme Vaše zkušenosti a požadavky na novou práci a pokud to bude v souladu s tím, co náš klient nabízí, ráda Vám zprostředkujeme pohovor. A pokud to nebude to pravé, rádi s Vámi probereme jiné možnosti, které pro Vás budou zajímavější. 😊
Katarína Hladová, REED – MSS & Accountancy & Finance
+420 727 947 610; katarina.hladova@reed.com