Recepční / Asistentka firemní recepce - Praha 8 (20-25 hodin týdně)

Popis práce

Mezinárodní společnost s rodinným prostředím a se sídlem na Praze 8 v současnosti hledá do svého týmu asministrativní posilu na firemní recepci. Jedná se o dlouhodobou spolupráci na 20-25 hodin týdně.

Náplň práce:
• zabezpečení plynulého chodu recepce a zajištění administrativně-organizační podpory kolegům pražské kanceláře a vedení firmy;
• komunikace - vyřizování telefonátů a e-mailové pošty, předávání vzkazů, příjem kurýrních zásilek, apod.
• korespondence - vyřizování příchozí a odchozí pošty;
• obsluha návštěv a péče o hosty; správa rezervačního systému zasedacích místností;
• spolupráce při zajišťování služebních cest (rezervace hotelů, restaurací, letenek);
• komunikace s dodavateli – kancelářské potřeby, marketingové firemní materiály, apod.

Požadujeme:
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou;
• znalost AJ na komunikativní úrovni B2;
• dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint); znalost SAP výhodou;
• zkušenosti v oblasti administrativy / back office / office management výhodou;
• profesionální jednání a vystupování;
• organizační, komunikační schopnosti a proaktivní přístup;
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a loajalitu;
• smysl pro pořádek.

Nabízíme:
• zajímavou a zodpovědnou práci ve stabilní společnosti;
• pracovní úvazek 20-25 hodin týdně;
• nástupní hrubá mzda 20-30tis. Kč (dle předchozích zkušeností uchazeče/ky);
• pracovní doba na základě dohody (ideálně pondělí – čtvrtek, 8:30 – 14:00 hodin);
• možnost získání rozmanitých zkušeností, pozice je vhodná pro absolventy a studenty VŠ; ale i pro maminky na rodičovské dovolené;
• další zaměstnanecké výhody.

Nástup: 1. června 2023

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, zašlete Váš aktualizovaný životopis v angličtině na e-mailovou adresu: michala.chvojkova@reed.com.

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024