Recepční - Asistent/ka

Popis práce

Recepční - Asistent/ka

Praha - Chodov

Práce na plný úvazek

Nástup co nejdříve

Pro svého klienta, pobočku významné francouzské mlékárenské skupiny, která se může pochlubit nejen skvělými sýry, ale také vynikajícími jogurty, smetanami či dezerty, hledám vhodného kandidáta na pozici Recepční - Asistent/ka. Ať už s recepcí a asistentskou prací máte zkušenosti nebo ne, máte-li rádi administrativu, práci s lidmi a nechybí Vám nadšení pro věc, čtěte dál …

Co bude mít náš/naše Recepční - Asistent/ka na starosti:

  • Organizační zajištění chodu recepce (telefonáty - máme i v angličtině, návštěvy, e-mailová komunikace, pošta, kurýři, taxi, vjezd do garáží pro návštěvy apod.)
  • Péči o naše zasedací místnosti a kuchyňku.
  • Zajišťování a koordinace služebních cest (vlakové jízdenky, letenky, ubytování apod.).
  • Objednávání kancelářských potřeb.
  • Podporu Office Managera.

Jaký je profil našeho/naší idealní Recepční - Asistenta/ky

  • Především zodpovědnost za odvedenou práci, svědomitost se zaměřením na detail a zálibu v administrativě a komunikaci s lidmi a příjemné vystupování.
  • Předchozí zkušenost na pozici recepční výhodou.
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B2 (nejen pro telefonáty, ale také občasnou spolupráci s Office Managerem, který je v kontakt s naší mateřskou společností, takže znalost aj opravdu ano).
  • SŠ vzdělání s maturitou, znalost českého jazyka.
  • Velkou výhodou je ŘP sk.B pro občasné vyzvednutí služebního auta ze servisu nebo jen přesun auta v rámci parkoviště.

Na co se náš/naše Recepční - Asistent/ka může těšit :

  • Super kolektiv lidí
  • 5 týdnů dovolené
  • 13. plat (dle pravidel společnosti)
  • Služební telefon
  • Pravidelné vzdělávání a školení
  • Firemní benefity (dle pravidel společnosti)
  • Elektronické stravenky
  • Penzijní připojištění (dle pravidel společnosti)
  • Firemní svačinky
  • Možnost nákupu firemních výrobků
  • Možnost zvýhodněných telefonních tarifů
  • Výbornou jídelnu v budově
  • Firemní akce

V případě zájmu neváhejte a odešlete přihlášku.

Martina Králová
Executive Recruiter
Temporary Staffing | Czech Republic
Slovanský dům, Na Příkopě 859/22, 110 00 Praha 1, Czech Republic
Mob: (+420) 725 788 390

Find my professional recommendations on LinkedIn www.linkedin.com.

reedglobal.cz

It’s time to Love Mondays.

Accountancy & Finance, Banking, Business Support, Engineering, Human Resources, Multilingual Shared Services, Sales & Marketing, Technology

By answering this advertisement or sending your CV and other personal materials, you consent to the collecting, processing, and storage of your personal data in accordance with the General Data Protection Regulation (EU) 2016/679.

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024