Poptáváte práci na HPP a jste spolehlivá/ý, komunikativní, s příjemným pro-zákaznickým přístupem?
Máte praxi na obdobné pozici a perfektní ústní i písemný projev v ČJ a AJ?
Splňujete-li výše uvedené, pak jste zn. ideál na pozici Office Manager/ Office Assistant!
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 4 u metra Budějovická hledá administrativní posilu, kde bude hlavní náplní práce:
• zajišťování chodu kanceláře, včetně klientské zóny a společného zázemí firmy;
• příprava a koordinace interních porad, školení a akcí;
• organizace pracovních cest zaměstnanců společnosti (hotely, taxi, víza, apod.);
• správa a práce s interní databází, reporting, správa webu Sharepoint, správa firemních účtů na sociálních sítích;
• koordinace recepce - vedení 1 recepční (v případě potřeby zástup za recepční);
• ad-hoc administrativní úkoly a interní komunikace napříč společností (písemně i verbálně);
Očekáváme od Vás:
• dokončené min. SŠ vzdělání;
• velmi dobrou znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího a pokročilou znalost AJ (úroveň B2/C1);
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Sharepoint);
• spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu;
• samostatnost, dobré komunikační dovednosti;
• zkušenosti s chodem recepce na asistentské pozici nebo v zákaznickém servisu.
Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
• zajímavou a různorodou pracovní příležitost v přátelském kolektivu úspěšné a trvale rostoucí firmy;
• pracoviště na Praze 4 – Budějovická;
• HPP, spolupráce na pracovní smlouvu na dobu neurčitou;
• nástupní hrubá mzda v rozmezí 40-45.000 Kč (v závislosti na předchozích zkušenostech);
• nástup duben 2023.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
#officemanager #officeassistant #officeadmin #receptionist