IT Specialista – L1, L2 s Aj, Praha 1 (on-site), 20-30 hodin týdně

Popis práce

Mezinárodní poradenská společnost poskytující konzultační služby v oblasti managementu a strategii podnikání, hledá posilu do IT oddělení na pozici IT Specialista / IT Associate – L1&L2.

Naším posláním je neustále zlepšovat naše IT systémy a služby, podporovat podnikání a snažit se vytvářet a inovovat technologie. Na pozici IT specialisty L1&L2 budete zodpovídat za stanovení priorit a pomoc při řešení našich každodenních požadavků a záležitostí v oblasti IT, správy našich technických zařízeních a podporu implementace projektů v rámci společnosti.

Budete podřízeni přímo IT manažerovi a budete pracovat v úspěšném rychle se rozvíjejícím, vysoce výkonném prostředí orientovaném na služby.

Co Vás na pozici IT specialisty čeká:
- poskytování technické podpory na různých platformách a zařízeních (např. PC, Mac, iOS, Android atd.);
- využití vašich znalostí operačních systémů Microsoft a Active Directory k poskytování IT podpory linie 1 a 2 našim uživatelům;
- odstraňování problémů a protokolování jakýchkoli technických problémů přijatých prostřednictvím telefonního hovoru nebo ticketu v nástroji pro správu IT služeb;
- pomoc s dokumentací technických postupů a také s literaturou a manuály pro koncové uživatele;
- řešení technických problémů s videokonferenčními a telekomunikačními systémy a podpora klíčové uživatele;
- pomoc při přípravě a instalaci notebooků pro zaměstnance, včetně veškeré požadované konfigurace uživatelského profilu a migrace dat;
- pomoc se sledováním hardwarových aktiv a správou zásob;
- asistentce na projektech pro globální i lokální iniciativy.

Požadujeme:
- vzdělání v oboru informační technologie a alespoň roční zkušenost na pozici v zákaznickém servisu, IT helpdesku, IT podpory, apod.
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti (písemné i verbální) v češtině i angličtině (min. úroveň C1); schopnost komunikovat s technickými i netechnickými zainteresovanými stranami ústně i písemně;
- organizační schopnosti a multitasking, dobrý time management;
- pro-aktivní přístup a vynalézavost identifikovat, analyzovat a řešit problémy, které mohou nastat;
- schopnost pracovat samostatně i v týmovém prostředí;
- chuť neustále se vzdělávat pro další IT znalosti a kariérní rozvoj;
- pečlivou pozornost věnovat se detailům a schopnost dodržovat termíny;
- schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat zavedené postupy a standardy.

Nabízíme:
- moderní pracovní prostředí v mezinárodní společnosti v centru Prahy 1, která patří k těm nejprestižnějším ve svém oboru;
- pracovní dobu v rozmezí 9-17 hodin, pondělí – pátek; 20-30 hodin týdně;
- pracovní smlouvu na dobu určitou 3 měsíce a následné prodloužení na dobu neurčitou;
- finanční ohodnocení 150-200 Kč / hodinu + benefity společnosti, firemní školení a eventy;
- nástup dohodou – červen 2023.

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám prosím Váš životopis a motivační dopis v angličtině.
Těšíme se na Vaši odpověď!

#itsupport #ithelpdesk #troubleshooting #itjob #itjobforstudent #itjobforabsolvent #parttimejob

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024