Pro úspěšnou společnost v oblasti nemovitostí a logistiky hledáme zkušeného a analytického kandidáta se zálibou nejen v Excelu, ale i moderních HR nástrojích. Pozice zastřešuje několik trhů, proto je mimo silných analytických dovedností potřebná angličtina na velmi dobré úrovni.
Vaše úkoly:
- Správa HR dat v systému a práce s nimi, vytváření dashboardů, reportů
- Optimalizace HR rozpočtu, benchmarking platů a jejich revize
- Příprava a sledování rozpočtu, prognóz pro personální náklady
- Kontrola správnosti vypočítaných mezd skrze externí společnosti
- Přicházet s novými nápady na zlepšení procesů
Váš profil:
- VŠ vzdělání ideálně v oblasti ekonomie, statistiky, informatiky či jiné
- Pokročilá znalost angličtiny a českého nebo slovenského jazyka
- Předchozí zkušenosti v oblasti HR analytiky
- Pokročilá znalost analytických nástrojů MS Excel, Power BI, SQL, Workday
- Schopnost pracovat s velkým objemem dat / neúplným objemem dat
Společnost nabízí:
- Stravenky, penzijní a životní pojištění
- Vzdělání v oblasti HR
- Zkušeného manažera v oblasti HR
- Mezinárodní prostředí a možnost pracovat s moderními HR nástroji
- Nadstandardní roční bonus
- Home-office
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: dohodou
-------------------------------------------------------------------------
For a successful industrial property company, we are looking for an experienced and analytical candidate with a passion for Excel, SQL and modern HR tools. The position covers several markets, so English at a very high level is required as well as strong analytical skills.
Your tasks:
- Managing and working with HR data in the system, creating dashboards reporting.
- HR budget optimization, salary benchmarking and review
- Preparation and monitoring of budgets, forecasts for HR costs
- Checking the accuracy of calculated salaries through external companies
- Coming up with new ideas to improve processes
Your profile:
- University degree, ideally in economics, statistics, computer science or other
- Advanced knowledge of English and Czech or Slovak language
- Previous experience in HR analytics
- Advanced knowledge of analytical tools MS Excel, Power BI, SQL, Workday
- Ability to work with large volumes of data / incomplete data
The company offers:
- Vacation vouchers, pension and life insurance
- HR education
- Experienced HR manager
- International environment and the opportunity to work with modern HR tools
- Above-standard annual bonus
- Home-office
Location: Prague
Start: upon agreement
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Recruitment Consultant Sales & Marketing
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
https://www.linkedin.com/in/lubosverner/
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.