Zajímáte se o oblast lidských zdrojů a hovoříte německy? Výborně, právě nabíráme do mezinárodní společnosti v Brně nového zaměstnance, který bude pracovat na pozici HR administrátora s němčinou. Na této pozici budete zodpovědní za správu a údržbu dat pro procesy související s životním cyklem zaměstnanců a budete také poskytovat podporu interním zaměstnancům sídlícím v německy mluvících zemích.
Tato příležitost je vhodná i pro čerstvé absolventy bez předchozích zkušeností.
Co budete mít na starosti?
- Udržovat informace o zaměstnancích ve firemním systému (nové nástupy, změny mezd, odchody, přesun do jiného týmu apod.)
- Komunikovat s kolegy v německém jazyce převážně prostřednictvím chatu nebo e-mailu, příležitostně telefonicky
- Pomáhat svým kolegům s dotazy týkajícími se oblasti lidských zdrojů
- Vytvářet a aktualizovat dokumentaci týkající se procesů v oblasti lidských zdrojů
Jaké jsou požadavky na vhodného kandidáta?
- Plynulá znalost němčiny (B2+) a angličtiny (B2+)
- Dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Smysl pro detail a schopnosti řešit problémy
- Znalost balíčku MS Office
Co je výhodou, ale není potřeba?
- Předshozí zkušenost se zákaznickým servisem nebo administrativou (ideálně z mezinárodní společnosti).
- Zkušenost se CRM nebo ERP systémem
Na co se můžete těšit?
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Příležitosti ke kariérnímu růstu
- Možnost pracovat z domova 2 dny v týdnu
- Poukázky na stravování
- Certifikáty ACCA
- Cafeteria karta, Multisport karta
- Kurzy a školení (pro měkké i tvrdé dovednosti)
- Slevy na produkty společnosti
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Lokalita: Brno, Česká republika
Pracovní doba: Po-Pá, klasická pracovní doba
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Amálie Chudá, MSS
+420 702 118 606, amalie.chuda@reed.com