Pohybujete se v účetnictví již nějakou dobu a chcete se posunout dál? Láká Vás vedení lidí a angličtina pro Vás také není strašákem? Pak čtěte dál, protože právě obsazujeme pozici hlavní/ho účetní/ho v mezinárodní společnosti.
Co bude Vašim úkolem?
- Vedení týmu účetních
- People Management - poskytování odborných konzultací, rozvoj týmu
- Zaškolování nových kolegů
- Zlepšování interních procesů – prostor pro vlastní nápady a iniciativu
- Práce s interním systémem
- Reporting
- Komunikace s kolegy napříč firmou
Bez čeho se neobejdete?
- SŠ/VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- Komunikativní úroveň angličtiny
- Dobrá znalost Excelu (kontingenční tabulky, vlookup apod.)
- Znalost účetnictví a daní
- Dobré komunikační dovednosti
Co za to dostanete?
- 5 týdnů dovolené a 2 sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost HO
- Teambuildingové akce
- Multisport karta, jazykové kurzy, stravenky, zaměstnanecké slevy a spoustu dalšího!
Místo pracoviště: Brno
Nástup: Ihned / dohodou
Typ pracovní vztahu: Práce na plný úvazek
Říkáte si, že to zní dobře? V tom případě mi pošlete své CV! Není to místo zrovna pro Vás? To vůbec NEVADÍ! I tak mi svoje CV pošlete, protože máme spoustu dalších pozic, které by pro Vás mohly být to pravé!
Společně probereme Vaše možnosti a najdeme důvod, proč se každý den těšit do práce!
Těším se, až si spolu popovídáme.
Sabina Suchá, REED – Accountancy & Finance
+420 727 947 610; sabina.sucha@reed.com
Sledujte nás na www.reedglobal.cz, https://www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.