Středně velké centrum sdílených služeb v Karlíně hledá pro svůj tým účetních nového kolegu nebo kolegyni. Máte předchozí zkušenosti s českým účetnictvím a angličtinu na komunikativní úrovni? Hledáte novou práci s lepším platovým ohodnocením a bohatými benefity? Tak čtěte dále!
Co bude náplní Vaší práce?
- Kontrola hlavní knihy, správnosti účtování
- Kalkulace a účtování dohadných položek a časového rozlišení
- Zaúčtování mezd na základě podkladů
- Spolupráce s interním i externím auditem
- Účtování majetku
- Kontrola a odsouhlasení hlavní knihy pro měsíční závěrky
- Roční a půlroční uzávěrky, včetně zpracování reportingu za uvedené období pro skupinu
- Zpracování reportů pro Statistický úřad
- Zástup ostatních kolegů v oddělení
Koho hledáme?
- ČJ a AJ na komunikativní úrovni
- Minimálně 3 roky praxe jako samostatný/á účetní
- Znalost ERP systému, velkou výhodou je SAP
- Smysl detail a přesnost
- Znalost základních funkcí Excelu
Co nabízíme my Vám?
- Plat 45-55 tisíc měsíčně podle zkušeností
- Smlouvu na dobu neurčitou, nástup od 1.4., případně po výpovědní lhůtě
- 25 dní dovolené, sick days, 100% placenou nemocenskou, 2 dny home office týdně, flexibilitu
- Roční lítačka, stravenky, penzijní připojištění, Multisport kartu a další!
Zaujala Vás tato nabídka a splňujete většinu požadavků? Tak mi neváhejte zaslat Váš životopis!