Mezinárodní firma s pobočkami po celém světě, specializujicí se na právní poradenství hledá k sobě do týmu, a do nádherných prostorů v centru Prahy 1, Asistentka/ku Partnera a jeho týmu. Skvělá příležitost pro rozvoj Vašich profesních dovedností a pracovního růstu.
Na čem budete pracovat
- organizační a administrativní podpora Partnera společnosti
- vyřizování korespondence, práce se smlouvami a jinými právními dokumenty
- vystavování faktur pro klienty v SAPu (zaškolí Tě)
- budete se podílet na přípravě schůzek a jednání, vytváření agend a zajišťování potřebných dokumentů
- správa datových schránek Partnera společnosti, hlídání termínů a koordinace aktivit týmu
- spolupráce s kolegyněmi asistentkami, HR a Marketingovým oddělením při organizování týmových akcí a eventů
Požadavky
- mluvíte perfektně česky/slovensky a zvládáte angličtinu slovem i písmem na úrovni min. B2
- máte zkušenost s MS balíčkem a rádi se učíte
- máte alespoň 3 roky praxe v administrativě, zkušenost v advokacii jsou výhodou, ale vše Tě naučí
Benefity
- mezinárodní prostředí a vlastní vzdělávací program
- atraktivní finanční ohodnocení závislé na Vašich pracovních zkušenostech
- dobrý work-life balance
- pravidelné používání anglického jazyka a zdokonalení se v použití MS Office nástrojů
- zaměstnanecké benefity např: stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 2 Sick Days, Cafeteria benefit systém, občerstvení na pracovišti, EAP, pravidelné firemní akce na pracovišti, v Praze ale i mimo Prahu, MultiSport karta a další. Laptop a telefon jsou samozřejmě standard.