Domluvíte se německy? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě a oblasti financí, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci?
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba.
Na této pozici budete mít na starosti:
- Kontrolu a zpracování faktur, rekonciliaci interních a externích dodavatelských sald a potvrzování bilancí (ekonomické vzdělání je výhoda, ale pokud jej nemáte, vše vás v týmu naučí).
- Každodenní komunikaci s dodavateli a pobočkou společnosti ve Francii. Komunikace je převážně přes email, několikrát týdně však i telefonicky, takže budete mít možnost si jazyk neustále procvičovat.
- Pravidelný reporting a spolupráci s účetním oddělením na měsíční uzávěrce.
Požadavky na pozici:
- Komunikativní znalost němčiny a angličtiny (B1), plynulá čeština nebo slovenština.
- Zájem o administrativní činnost.
- Zkušenosti s MS Office, obzvláště s Excel.
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice nebo VŠ ekonomického směru.
- Výhodou je zkušenost v SAP.
Pozice nabízí:
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days.
- Stravenky.
- Školení a jazykové kurzy.
- Home office dny.
- Wellbeing program.
- Pravidelné ovocné dny.
- Flexipass poukázky nebo MultiSport kartu.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
Lokalita: Brno-centrum
Nástupní termín: dohodou
Výběrové řízení: 1 kolo, video
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Lenka Bugnerová, REED – MSS
+420 778 885 854; Lenka.Bugnerova@reed.com