Umíte francouzsky a anglicky a baví vás práce v administrativě? Pro našeho klienta se sídlem v Brně hledáme kandidáta se zkušenostmi v administrativě, ale rádi zvážíme i šikovného absolventa. Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí není podmínkou. Tato pozice vám naopak umožní do oblasti financí proniknout a lépe pochopit obchodní vztahy mezi firmou a zákazníky. Naučíte se zpracovávat a vystavovat různé finanční doklady a zlepšíte si obchodní komunikaci v cizím jazyce.
Co budete mít na starosti?
- Zpracování a párování příchozích plateb s příslušnými fakturami.
- Komunikaci se zákazníky a ostatními pobočkami společnosti ve francouzštině a angličtině přes telefon a email.
- Nastavování a přehodnocování úvěrových limitů u nových i stávajících zákazníků, uplatňování opatření ke snížení rizika.
- Sledování platební morálky zákazníků a splatnosti pohledávek.
- Zpracování přijatých reklamací, vystavování faktur a dobropisů, reporting.
Hledáme uchazeče, který...
- Mluví česky nebo slovensky (C1+)
- Se dokáže domluvit francouzsky i anglicky po telefonu a emailu (B2+)
- Je pokročilý v používání MS Office (obzvláště v MS Excel)
- Má zájem o administrativu a oblast financí
- Je přátelský, proaktivní a má cit pro detail,
- Výhodou je předchozí zkušenost z podobné pozice nebo VŠ ekonomického směru
Můžete se těšit na:
- 5 týdnů dovolené
- Možnost občasné práce z domova
- Školení a další vzdělávání
- Stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity
- Firemní akce/teambuilding
- A další…
Zaujala Vás tato pozice nebo chcete vědět více informací? Pak se prosím přihlaste s Vaším CV nebo mi pošlete email se CV v příloze. Následně se s Vámi spojím a probereme Vaši motivaci a ráda Vám zodpovím případné dotazy. Těším se!
Amálie Chudá, REED - MSS
(+420) 702 118 606; amalie.chuda@reed.com