Administrativa

Protože máme v České republice místní odborníky na nábor v oblasti administrativy a podpory podnikání, pomůžeme Vám najít nové pracovní místo.

V administrativě se vyznáme

Společnost Reed se zabývá náborem pracovníků pro administrativu a podporu podnikání po celém světě už od roku 1960. Díky tomuto dlouholetému působení na trhu vám můžeme zajistit přístup k různým pozicím v tomto oboru. Ať už hledáte pracovní místo v oblasti zákaznického servisu, podpory prodeje, osobní asistence nebo na vedoucí pozici, můžeme Vám pomoci udělat další krok v kariéře.

Nabídneme Vám pomoc, ať už se chystáte na trvalý kariérní posun nebo máte zájem o dočasnou pozici – s dodatečnou flexibilitou, která lépe vyhovuje vašemu životnímu stylu a rodinným závazkům.

Naši náboroví specialisté mají znalosti lokálního trhu práce, takže Vám pomohou snadno projít celým procesem. Spolupracujeme s řadou organizací ze soukromého, veřejného i neziskového sektoru a věnujeme čas tomu, abychom dobře pochopili, jaké jsou vaše dovednosti a co je pro Vás na nové pozici důležité. Na základě toho Vám dokážeme najít vhodného zaměstnavatele. Po celou dobu hledání Vám bude pomáhat přidělený náborový pracovník – od poradenství ohledně životopisu (CV) přes přípravu na pohovor až po fázi nástupu do nového zaměstnání. Budeme s Vámi pravidelně komunikovat a nabídneme Vám jakoukoli potřebnou radu nebo pomoc.

Naši specialisté na administrativu

Zuzana Veliká

Zuzana Veliká

Senior Business Manager
Reed Prague
Zuzana je zkušená profesionálka v oblasti náboru s více než 11 lety působení ve společnosti Reed, kde si vybudovala silnou reputaci díky své odbornosti a konzistentním výsledkům. Od roku 2013 se zaměřuje na permanentní nábor v oblasti Sales & Marketing, a od roku 2017 také v Accountancy, Finance & Banking. Díky hluboké znalosti trhu a široké síti kontaktů se specializuje především na sektory FMCG, maloobchod, real estate a finance. Její práce je charakteristická precizností, strategickým myšlením a schopností úspěšně vést i ty nejnáročnější projekty v oblasti Executive Search. Klienti si cení jejího profesionálního přístupu, schopnosti porozumět potřebám firem i kandidátů a důrazu na výsledky – ať už jde o nábor specialistů, manažerů nebo vrcholového managementu. Zuzana úspěšně realizovala desítky náborových projektů nejen v České republice, ale i v zahraničí. V posledních letech se Zuzana aktivně věnuje také projektům v oblasti agenturního zaměstnávání a úspěšně vede tým specialistů zaměřených na tuto formu náboru.
Martina Králová

Martina Králová

Recruitment Consultant - Temporary positions
Reed Prague
​Martina je nadšená recruiterka s více než 7 lety zkušeností v českém i mezinárodním recruitmentu. Během své kariéry získala pokročilé znalosti v oboru. V současné době působí v Praze a specializuje se na agenturní zaměstnance. Jako ostřílená profesionálka a hluboce empatická osoba si zakládá na tom, že druhým skutečně naslouchá a hledá ten nejlepší průsečík talentu a příležitosti.

Nejnovější  nabídky práce v oblasti administrativy

Vaše místní pobočka Reed spolupracuje se  zaměstnavateli v celé České republice, kteří hledají talentované odborníky  v oblasti účetnictví a financí

Co vás může dále zajímat…