Společnost Reed se zabývá náborem pracovníků pro administrativu a podporu podnikání po celém světě už od roku 1960. Díky tomuto dlouholetému působení na trhu vám můžeme zajistit přístup k různým pozicím v tomto oboru. Ať už hledáte pracovní místo v oblasti zákaznického servisu, podpory prodeje, osobní asistence nebo na vedoucí pozici, můžeme Vám pomoci udělat další krok v kariéře.
Nabídneme Vám pomoc, ať už se chystáte na trvalý kariérní posun nebo máte zájem o dočasnou pozici – s dodatečnou flexibilitou, která lépe vyhovuje vašemu životnímu stylu a rodinným závazkům.
Naši náboroví specialisté mají znalosti lokálního trhu práce, takže Vám pomohou snadno projít celým procesem. Spolupracujeme s řadou organizací ze soukromého, veřejného i neziskového sektoru a věnujeme čas tomu, abychom dobře pochopili, jaké jsou vaše dovednosti a co je pro Vás na nové pozici důležité. Na základě toho Vám dokážeme najít vhodného zaměstnavatele. Po celou dobu hledání Vám bude pomáhat přidělený náborový pracovník – od poradenství ohledně životopisu (CV) přes přípravu na pohovor až po fázi nástupu do nového zaměstnání. Budeme s Vámi pravidelně komunikovat a nabídneme Vám jakoukoli potřebnou radu nebo pomoc.