Pro našeho partnera aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni do medzinárodného týmu - zaměřeného na správu pohledávek s plynulou italštinou.
Popis práce:
- Komunikace se zákazníky a pobočkami (telefonicky i e-mailem)
 - Párování plateb s fakturami
 - Řešení reklamací
 - Nastavení a kontrola kreditních limitů
 - Reporting a měsíční uzávěrky
 - Sledování platební morálky
 - Návrhy na zlepšení procesů
 
Co k tomu potřebujete:
- Italštinu na pokročilé úrovni
 - Plynulou angličtinu pro interní komunikaci
 - SŠ/VŠ vzdělání
 - Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
 
Co firma nabízí:
- Stabilní pozici v mezinárodním týmu
 - 5 týdnů dovolené, sick days
 - Doprava zdarma z centra Brna
 - Multisport karta, Jazykové kurzy
 - Příspěvky na stravování, volný čas, penzijní spoření
 - Firemní akce, občasný home office
 
Lokalita: Brno jih 
Úvazek: Plný, smlouva na dobu neurčitou
Katarína Hladová
Recruitment Consultant | MSS & Sales | Brno office
M: +420 727 947 610
E: katarina.hladova@reed.com
Find our professional recommendations on Google or on my LinkedIn profile .
Sledujte nás i na www.linkedin.com/company/reed-czech-republic/, kde pravidelně sdílíme nové pozice.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání