Pro mezinárodní společnost v oblasti FMCG hledám Specialistu na rozvoj obchodu:
Rozvoj obchodu a monitoring
- Budování a správa vztahů s klíčovými partnery na úrovni centrály, regionu nebo jednotlivých prodejen.
- Vedení obchodních jednání (např. zalistování, planogramy, vystavení, realizace promoakcí) a potvrzení výsledků jednání písemně (např. podpis promočních smluv).
- Implementace a udržování taktik v prodejnách, které byly vyvinuty v rámci spolupráce s obchodními partnery.
- Koordinace speciálních akcí (např. komunikace na úrovni prodejen, správa materiálů) ve spolupráci s marketingovým oddělením.
- Spolupráce se zákaznickým servisem na sledování objednávek, řešení problémů a dosahování KPI v oblasti zákaznického servisu.
- Spolupráce s logistikou na plánování, analýze a predikci potřeb zákazníka a zajištění včasného a kompletního dodání.
- Monitoring prodejních a distribučních výsledků, zejména u nových produktů, a včasné kroky k jejich zlepšení.
- Sledování konkurenční aktivity na úrovni prodejen, zaznamenávání a vyhodnocování klíčových aktivit, sledování rychlosti a šíře distribuce, identifikace osvědčených postupů konkurence a jejich sdílení s vedením pro strategické či taktické úpravy.
- Řízení obchodního plánování a realizace v rámci schváleného rozpočtu.
Řízení personálu v prodejnách / Dodržování standardů
- Pravidelné návštěvy prodejen za účelem identifikace oblastí ke zlepšení.
- Sledování výkonu vůči cílům, poskytování kontinuální zpětné vazby a koučinku, hodnocení na základě dat.
- Spolupráce na vývoji nástrojů, POS materiálů a programů pro efektivní správu regálů s cílem podpořit nákup produktů.
- Dohled nad sběrem dat pro sledování výkonu v rámci 5P (produkt, cena, místo, propagace, prezentace).
- Jasná komunikace cílů v prodejnách a sledování jejich plnění: dostupnost produktů, sortiment dle formátu prodejny, cenotvorba (běžná i promoční), realizace promoakcí, podíl na regálu a dodržení planogramu, umístění POP materiálů.
- Řešení provozních problémů na úrovni centrály, regionálních kanceláří nebo přímo v prodejnách.
Obchodní plánování
- Práce v systému pro plánování zákazníků, předběžné vyhodnocení a realizace.
Požadované vzdělání a praxe
- Vysokoškolské vzdělání.
- Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG).
Požadavky
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Velmi dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).
- Dobré prezentační dovednosti.
- Strategické myšlení.
- Orientace na cíl, vysoká motivace.
- Týmový hráč, schopnost pracovat pod tlakem.
- Dobrá znalost práce na PC (Excel, Google nástroje).
- Řidičský průkaz skupiny B.