Pro mezinárodní společnost v oblasti FMCG hledám Specialistu na rozvoj obchodu: 

Rozvoj obchodu a monitoring

  • Budování a správa vztahů s klíčovými partnery na úrovni centrály, regionu nebo jednotlivých prodejen.
  • Vedení obchodních jednání (např. zalistování, planogramy, vystavení, realizace promoakcí) a potvrzení výsledků jednání písemně (např. podpis promočních smluv).
  • Implementace a udržování taktik v prodejnách, které byly vyvinuty v rámci spolupráce s obchodními partnery.
  • Koordinace speciálních akcí (např. komunikace na úrovni prodejen, správa materiálů) ve spolupráci s marketingovým oddělením.
  • Spolupráce se zákaznickým servisem na sledování objednávek, řešení problémů a dosahování KPI v oblasti zákaznického servisu.
  • Spolupráce s logistikou na plánování, analýze a predikci potřeb zákazníka a zajištění včasného a kompletního dodání.
  • Monitoring prodejních a distribučních výsledků, zejména u nových produktů, a včasné kroky k jejich zlepšení.
  • Sledování konkurenční aktivity na úrovni prodejen, zaznamenávání a vyhodnocování klíčových aktivit, sledování rychlosti a šíře distribuce, identifikace osvědčených postupů konkurence a jejich sdílení s vedením pro strategické či taktické úpravy.
  • Řízení obchodního plánování a realizace v rámci schváleného rozpočtu.

Řízení personálu v prodejnách / Dodržování standardů

  • Pravidelné návštěvy prodejen za účelem identifikace oblastí ke zlepšení.
  • Sledování výkonu vůči cílům, poskytování kontinuální zpětné vazby a koučinku, hodnocení na základě dat.
  • Spolupráce na vývoji nástrojů, POS materiálů a programů pro efektivní správu regálů s cílem podpořit nákup produktů.
  • Dohled nad sběrem dat pro sledování výkonu v rámci 5P (produkt, cena, místo, propagace, prezentace).
  • Jasná komunikace cílů v prodejnách a sledování jejich plnění: dostupnost produktů, sortiment dle formátu prodejny, cenotvorba (běžná i promoční), realizace promoakcí, podíl na regálu a dodržení planogramu, umístění POP materiálů.
  • Řešení provozních problémů na úrovni centrály, regionálních kanceláří nebo přímo v prodejnách.

Obchodní plánování

  • Práce v systému pro plánování zákazníků, předběžné vyhodnocení a realizace.

Požadované vzdělání a praxe

  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG).

Požadavky

  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Velmi dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).
  • Dobré prezentační dovednosti.
  • Strategické myšlení.
  • Orientace na cíl, vysoká motivace.
  • Týmový hráč, schopnost pracovat pod tlakem.
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel, Google nástroje).
  • Řidičský průkaz skupiny B.