Společnost působící v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG) otevírá příležitost pro zkušeného Brand Managera (m/ž), který se chce podílet na strategickém rozvoji značek a produktových skupin. Tato role nabízí prostor pro samostatnou práci, kreativitu i spolupráci napříč týmy.
Co Vás čeká?
- Zodpovědnost za svěřené značky a produktové portfolio v oblasti FMCG
- Monitoring trhu, spotřebitelských trendů a lokalizace globální strategie
- Tvorba a adaptace marketingové komunikace ve spolupráci s agenturami
- Koordinace s týmy trade marketingu, digitálního marketingu a obchodu
- Spolupráce s regionálním marketingem při uvádění novinek
- Tvorba cenových a sortimentních strategií
- Plánování a řízení rozpočtu
- Pravidelný reporting
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání
- 2–3 roky praxe v oblasti FMCG na obdobné pozici
- Pokročilá znalost MS Office (zejména PowerPoint a Excel)
- Angličtina na úrovni B2 nebo vyšší
- Silné analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti
- Kreativita, prezentační dovednosti, samostatnost a flexibilita
- Ochota učit se novým věcem
Nabídka:
- Flexibilní pracovní doba a možnost hybridní práce
- Kariérní růst na národní i mezinárodní úrovni
- Programy na podporu zdraví a well-beingu
- Zaměstnanecké akcie, peněžní benefity, cafeterie
- Extra dny volna (narozeninové, za loajalitu)
- Zdravotní benefity (MultiSport, očkování, EAP, pojištění, sick-days)
Zaujala vás tato příležitost v oblasti brand managementu? Ozvěte se a zjistěte více o tom, jak můžete rozvíjet svou kariéru v dynamickém světě FMCG.