Společnost působící v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG) otevírá příležitost pro zkušeného Brand Managera (m/ž), který se chce podílet na strategickém rozvoji značek a produktových skupin. Tato role nabízí prostor pro samostatnou práci, kreativitu i spolupráci napříč týmy.

Co Vás čeká?

  • Zodpovědnost za svěřené značky a produktové portfolio v oblasti FMCG
  • Monitoring trhu, spotřebitelských trendů a lokalizace globální strategie
  • Tvorba a adaptace marketingové komunikace ve spolupráci s agenturami
  • Koordinace s týmy trade marketingu, digitálního marketingu a obchodu
  • Spolupráce s regionálním marketingem při uvádění novinek
  • Tvorba cenových a sortimentních strategií
  • Plánování a řízení rozpočtu
  • Pravidelný reporting

Požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • 2–3 roky praxe v oblasti FMCG na obdobné pozici
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména PowerPoint a Excel)
  • Angličtina na úrovni B2 nebo vyšší
  • Silné analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti
  • Kreativita, prezentační dovednosti, samostatnost a flexibilita
  • Ochota učit se novým věcem

Nabídka:

  • Flexibilní pracovní doba a možnost hybridní práce
  • Kariérní růst na národní i mezinárodní úrovni
  • Programy na podporu zdraví a well-beingu
  • Zaměstnanecké akcie, peněžní benefity, cafeterie
  • Extra dny volna (narozeninové, za loajalitu)
  • Zdravotní benefity (MultiSport, očkování, EAP, pojištění, sick-days)

Zaujala vás tato příležitost v oblasti brand managementu? Ozvěte se a zjistěte více o tom, jak můžete rozvíjet svou kariéru v dynamickém světě FMCG.