Mezinárodní společnost, přední výrobce v oblasti stavebních materiálů, rozšiřuje svůj tým zákaznických služeb o logistiku a zákaznickou podporu. Momentálně hledáme posilu na pozici Specialisty/k y zákaznického servisu.
Vaším hlavním úkolem bude:
· zákaznický servis pro vybrané země
· podpora: pro školení zákazníků, marketing, nákup, prognózování až po objednávání materiálů, intranet a údržbu CRM.
· zpracování faktur (objednávky, faktury, expedice, komunikace se zákazníkem)
· zřízení dopravy zboží k zákazníkům.
Požadujeme od Vás:
· minimálně 3 roky praxe v zákaznickém servisu, nejlépe v dodavatelském řetězci a logistice;
· minimálně 3 roky zkušeností se zadávánín objednávky v ERP (idelálně v SAPu);
· znalost CRM a Microsoft Suite;
· znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
· pokročilá znalost angličtiny a případně dalších jazyků výhodou
· dobré komunikační a prezentační dovednosti, spolehlivost;
· silné organizační schopnosti s citem pro detail, schopnost pracovat samostatně;
· otevřenost a flexibilita pro změny v pracovním plánu v průběhu roku;
· schopnost předvídat proaktivní komunikaci a plánování na všech úrovních;
· zkušenosti se spoluprací s mezinárodními společnostmi.
Na oplátku Vám nabízíme:
· pracovní smlouva u na dobu neurčitou;
· možnost práce z domova 2 dny v týdnu;
· měsíční mzda 50.000-55.000 Kč;
· benefity:
o příspěvek na penzijní pojištění,
o roční odměny,
o 25 dní dovolené,
o stravné 99 Kč/den;
· lokalita pracoviště: Středočeský kraj, okres Kladno, Pletený Újezd;
· příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu;
· nástup: co nejdříve (dohodou).
Jestliže Vás tato pracovní příležitost zaujala, neváhejte mě kontaktovat a zašlete Váš aktualizovaný životopis v angličtině.
#jobinkladno #kladno #work #customerservice #sap #erp #crm #ordermanagement #supplychain #logistic