Láká vás práce v mezinárodní společnosti? Mluvíte anglicky (případně i španělsky) a máte základní zkušenost účetnictví získanou buď ve škole nebo relevantní pracovní zkušeností (AP, AR, specialista plateb, apod.)? Jste pečliví a baví Vás práce s čísly? Právě nabíráme na pozici specialista plateb, kde využijete všechny tyto znalosti a dovednosti.
Pracovní náplň:
- Zpracování platebních operací
- Identifikace nesrovnalostí a jejich vyrovnání na bankovních a GL účtech
- Řešení dodavatelsko-odběratelských vztahů
- Reportování a spolupráce na uzávěrkách
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Příprava nových či doplnění již existujících postupů
Co hledáme:
- Ekonomické vzdělání nebo zkušenost na obdobné pozici
- Výhodou by byla praxe na pozici, kde se setkal s platebními transakcemi, např. z pozic AP, AR, asistent účetní apod.
- Výhodou by byla znalost problematiky bankovních plateb
- Znalost Excelu na uživatelské úrovni
- Komunikativní angličtinu (B2), a výhodou je alespoň základní znalost španělštiny
Firemní benefity:
- Příspěvek na stravování, penzijní připojištění a sportovní aktivity
- Jazykové kurzy zdarma a možnosti dalšího vzdělávání (např. ACCA)
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days a home office
- Pracovní doba: pevné jádro 10:00 – 15:00 (7,5 hod/denně)
- Přátelské prostředí mezinárodní společnosti
- Kariérní růst
Další informace:
- Pracovní doba je 37,5 hod/týden, flexibilní kolem pevného jádra (10:00-15:00).
- Výběrové řízení: 1 kolo, video pohovor
- Pracoviště: Brno
- Smlouva na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení na neurčito.
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Lenka Bugnerová, REED – MSS
+420 778 885 854; Lenka.Bugnerova@reed.com