Pro mezinárodní společnost poskytující služby a poradenství v oblasti daní, finančního účetnictví a mnoho dalšího, hledáme Process Improvement Analystu – Seniorního Konzultanta se zkušeností z SSC a s finanční transformaci, analýzou a zlepšováním procesů. Budete pracovat na růzorodých projektech pro mezinárodní i lokální klienty, kteří potřebují zefektivnit procesy nebo implementovat inovativní řešení od začátku do konce.
Co bude náplní práce?
- Analýza požadavků a potřeb klientů, stejně jako aktivní podílení se na navrhování řešení na míru a sestavování individuálních projektových plánů
- Práce na velkých ale i menších transformačních / přechodových projektech
- Zastřešení různých projektových rolí od projektového managementu až po funkční roli experta na danou problematiku
- Nastavování finančních procesů u klienta s důrazem na využití nejnovějších technologii
- Podpora iniciativy optimalizace procesů a administrace projektů
- Správa migrace různých procesů souvisejících převážně s financemi a účetnictvím
- Podpora chodu finančního oddělení a řízení závěrkového procesu
- Vypracování nabídek a příprava materiálů pro účast na výběrových řízení
- Příprava a koordinace workshopů a akcí pro klienty
- Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty
Koho hledáme?
- 3–5 let pracovních zkušeností v centru sdílených služeb / centru excelence / BPO / jiné konzultační společnosti
- Plynulá znalost českého i anglického jazyka
- Praktická znalost finančních procesů v rámci SSC se zaměřením na účetnictví, finanční controlling, datovou analýzu
- Zkušenost s procesním re/designem a zvyšováním výkonnosti procesů
- Analytické dovednosti a silná počítačová gramotnost – pokročilé využití MS Office a MS Project a několika systémů ERP (znalost SAP je výhodou)
- Schopnost řídit projekt, vytvářet jasné a stručné závěry, které budou prezentovatelné širšímu publiku
- Skvělé komunikační dovednosti, podnikatelské myšlení zaměřené na klienta a schopnost být týmový hráč
- Zájem o nové technologie a inovativní řešení
Zároveň vidíme jako výhodu:
- Plynulé znalosti německého jazyka
- Znalosti metodiky řízení projektů
- Předchozí zkušenosti s implementací nových technologii
- Zkušenostech s vedením menšího týmu
- ACCA nebo jiná účetní kvalifikace
- Magisterský titul v oboru ekonomie / finance / účetnictví
Co nabídneme Vám?
- Vynikající kariérní příležitost a jedinečné prostředí pro osobní rozvoj
- Vzdělávání šité na míru
- 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
- iPhone i pro soukromé účely
- Cafeterii
- Možnost práce z domova
Nástup: dle domluvy (i za dva měsíce)
Plat: 50k+
Pokud Vás role zaujala, neváhejte poslat Vaše CV v češtině a angličtině. Budeme se těšit na spolupráci!