Společnost se specializuje na nejmodernější technologie průmyslové automatizace, které dodává českým i globálním výrobcům především v automobilovém a leteckém průmyslu.
Členové týmu mají možnost rozvíjet se v oblasti, která je baví. Součástí je i podpora zaměstnanců v jejich odborném vývoji a dosahování profesionálních a osobních cílů. Pracovní náplň zahrnuje externí i interní vzdělávání. To vše v nově postavených moderních prostorách v pražských Horních Počernicích.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Náplň práce:
- Operativní a administrativní podpora obchodního teamu
- Tvorba nabídek i objednávek, komunikace s dodavateli i zákazníky
- Objednávání přeprav, komunikace s externími dodavateli v rámci projektů
- Koordinace objednávek a nákupu
- Podklady pro fakturace
- Zpracování podkladů do výběrových řízení (včetně veřejných zakázek)
- Dohled nad realizací obchodně marketingových akcích pro zákazníky ve spolupráci s marketingovým oddělením
- Správa obchodní části CRM systému
Požadavky:
- Předchozí zkušenost v oblasti logistiky a nákupu minimálně 2 roky
- Zkušenost s řešením nabídek, objednávek a fakturací
- Samostatnost a flexibilita při řešení zadaných úkolů
- Praxi v práci s CRM systémem
- Pokročilá znalost MS Office
- Angličtina na komunikativní úrovni (min B2)
- Aktivní řidič
Odměna:
- Dovolená 5 týdnů + sickdays
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Mzda dle dosažených zkušeností a praxe
- Zázemí nové moderní budovy (fitness centrum, relaxroom, herna atd.)
- Homeoffice dohodou
- Vzdělávací a jazykové kurzy, školení
- Mobilní telefon, notebook
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na stravování
- Multisport karta
- Firemní akce a teambuilding
Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám svůj životopis!