Znáte nákupní procesy nebo se pohybujete v oblasti operativního nákupu delší dobu? A chtěl/a byste pracovat s pohodovými kolegyněmi ve firmě, která se hezky stará o své zaměstnance?
Pokud ANO, tak neváhejte a pošlete mi svůj životopis v angličtině!
Na pozici Operativní nákupčí budete:
- Koordinovat nákup materiálu na sklad dle požadavků zákazníka
- Komunikovat se stávajícími dodavateli a řešit operativní záležitosti
- Udržovat správná data v ERP systému
- Pracovat s konsignačními sklady
- Zajišťovat dopravu materiálu
- Spolupracovat s dalšími odděleními napříč celou mezinárodní společností
Co k práci potřebujete:
- Zkušenost s operativním nákupem
- Znalost anglického jazyka (min. B2) – budete hovořit s dodavateli a kolegy ze zahraničí
- Pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost
Co Vám zaměstnavatel nabízí:
- Stabilní zázemí mezinárodní, výrobní společnosti, které kontinuálně daří a má stále nové zakázky
- Práci, kde se můžete naplno realizovat
- Motivující ohodnocení (odměny, meziroční navýšení mzdy, apod.)
- Přátelský, stabilní kolektiv a otevřenou firemní kulturu
- Profesní rozvoj, jazykové kurzy
- Flexibilní pracovní dobu
- Příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Multisport kartu
- a další zajímavé benefity
Místo pracoviště: Brno
Nástup: Ihned / dohodou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše CV.
Na komunikaci s Vámi se těší
Benjamín Nevěčný, REED – Engineering
+420 602 780 613; Benjamin.Nevecny@reed.com
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.