KAM - Výrobce Automatizačních jednotek

Popis práce

Náš klient je vedoucí společností v oboru digitální transformace řízení energií a automatizace v průmyslu, veřejných budovách, datových centrech, infrastruktuře, průmyslu a domácnostech. S jejich značkou se setkáte ve více než stovce zemí. S inovacemi na všech úrovních přináší nový přístup k energetice, automatizaci a poskytují tak svým zákazníkům přidanou hodnotu v rámci bezpečnosti, spolehlivosti, efektivity provozu, udržitelnosti a připojení. To vše je možné díky skvělým lidem a partnerům a úzké spolupráci s největší integrační a vývojářskou komunitou.

Key Account Manager - Automation OEM

Co vás čeká? 

Sales

  • je kontaktní osobou pro svěřené zákazníky – rozvíjí a udržuje obchodní kontakty a zajišťuje vysokou úroveň služeb a spokojenosti zákazníků
  • průběžně dosahuje stanovených prodejních cílů, rozšiřuje spolupráci se zákazníkem o nové / další výrobky a služby z portfolia společnosti
  • podniká veškeré kroky k zajištění růstu prodejů a posilování tržní pozice Schneider Electric jak se stávajícími, tak s novými potencionálními zákazníky
  • pravidelně navštěvuje zákazníky v souladu s pravidly definovanými platformingem a dle priorit stanovených nadřízeným
  • koordinuje obchodní případy s ostatními kolegy
  • jedná v souladu s obchodní politikou společnosti
  • vyhledává, zajišťuje a projednává obchodní podmínky projektů v řešeních, funckionalitě transakčních prodejů (HW + SW + aplikační činnost resp. funkcionalita)
  • řídí se a dodržuje interní směrnice společnosti
  • plní další zde nespecifikované úkoly dle aktuálních priorit a pokynů nadřízeného
  • aktivně se účastní identifikace, analýzy a zjišťování obchodního potenciálu Schneider Electric ve svěřené oblasti
  • pravidelně zjišťuje potenciál trhu pro jednotlivé oblasti výrobků a služeb u jednotlivých zákazníků
  • zjišťuje analýzu zákazníků pro potřeby společnosti
  • pravidelně monitoruje aktivity konkurence
  • analyzuje a zjišťuje vývoj cen na trhu
  • v případě nestandardních prodejních případů spolupracuje s logistikou na správné koordinaci dodávek
  • spolupracuje na odhadu budoucích prodejů s cílem zajistit plynulost dodávek

Operativa

  • podílí se na přípravě a organizaci prezentací, workshopů, školení zákazníků a dalších prodejních akcí vedoucí ke splnění stanovených cílů
  • pravidelně reportuje o svých pracovních aktivitách ve stanoveném formátu a termínech
  • spolupracuje s ostatními odděleními s cílem zajistit koordinaci souvisejících pracovních činností (zejména ostatní prodejní týmy, marketing, logistika, oddělení podpory prodeje, finanční oddělení)
  • součástí práce jsou pravidelné služební cesty a osobní schůzky ve svěřeném regionu, případně na území celé ČR, mohu se vyskytnout i cesty zahraniční
  • budování úzkých kontaktů s klíčovými manažery a zaměstnanci jednotlivých zákazníků – výrobců strojů

Jak si Vás představujeme?

  • máte praxi v dané oblasti, na obchodní pozici v průmyslu výhodou
  • máte SŠ (maturita) nebo VŠ vzdělání technického zaměření (elektro/strojní)
  • máte minimálně základní technickou znalost (elektro)
  • jste flexibilní, kreativní, zodpovědná/ý a důsledná/ý
  • jste samostatná/ý, ale umíte pracovat i v týmu, jste orientovaná/ý na výsledek
  • jste ochotná/ý cestovat v rámci ČR, máte platný ŘP skupiny B


Co Vám můžeme nabídnout my?

  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • smlouvu na dobu neurčitou a skvělé platové podmínky
  • zajímavý balíček benefitů (25 dní dovolené, sick days, stravenky, cafeterii, multisport kartu, firemní akce, aj.)
  • nástup možný dle dohody

Těšíme se na spolupráci!

show
#6fcfe1
Image 2022 04 07 T13 01 14

Download our latest 2022 salary guide to discover how much you could be earning