Máte zkušenosti z IT Support anebo z obdobné pozice? Hledáte nový směr v IT a rádi byste se podíleli na menších projektech a nabrali nové zkušenosti?
Pro našeho mezinárodního klienta hledáme novou posilu do IT týmu, který/á se nebojí komunikovat v angličtině a má pro klientský přístup. Budete pomáhat kolegům s resetováním hesel, mít odpovědnost za síťovou infrastrukturu, podílet se na metodologii a školení uživatelů v oblasti IT. Součást práce je se i podílet na menších IT projektech a rozvíjet si své znalosti.
Co bude náplní Vaší práce?
- Lokální podpora firemních uživatelů v oblasti hardware software, odpovědnost za desktop/laptop nastavení a údržbu, síťovou infrastrukturu (Wi-Fi, tiskárny, atd.), souborové a tiskové servery, IP telefony
- Diagnostikovat a odstraňovat chyby v počítačích, navrhovat nápravná opatření
- Efektivní řízení provozu a podpory IT LAN / WAN, instalace, konfigurace serverových zařízení, telefonů atd., podpora a údržba pro stávající systémy a aplikace
- Podílet se na metodologii, školení uživatelů v oblasti IT, zajištění dodržování provozních postupů
- Podílet se na menších IT projektech – jejich správa
- Spolupráce s globální IM Service Desk na komplexních technických problémech
Koho hledáme?
- Již máte zkušenosti z obdobné pozice – praxe s Windows server
- Podílel/a jste se na vedení a správě menších IT projektů
- Zvládnete se domluvit i v anglickém jazyce
- Máte dobré komunikační dovednosti – budete v denním kontaktu s uživateli
- Jste prozákaznicky orientovaný/á
Co náš klient nabízí?
- Zkrácený pracovní týden – 37,5 hodiny (full remote)
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Penzijní příspěvek, finanční bonusy
- Příjemná a přátelská kultura
- MultiSport karta/Welness poukazy
- Jazykové kurzy a přístup do mnoha vzdělávacích platforem zdarma
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Nikola Miřetínská, REED – MSS
+420 607 005 512; nikola.miretinska@reed.com