Digital Customer Success Specialist CZ&SK, Prague 8 – Karlín

Popis práce

Digital Customer Success Specialist CZ&SK, Prague 8 – Karlín

(vhodné pro absloventy VŠ, obor informační technologie s prozákaznickým přístupem)

Aktuálně hledáme dynamického a motivovaného člověka do digital týmu na pozici Digital Customer Success Specialist, který bude zodpovědný za spokojenost zákazníků, bude identifikovat jeho obchodní potřeby a řešit problémy zákazníka.

Tato pozice hraje klíčovou roli v týmu a zákaznického úspěchu, jelikož jste zodpovědní za rozvoj vztahu s našemi klienty.

 

Vaše odpovědnosti:

• spolupráce s týmy digitálních produktů a IT, abyste zajistili, že naše platforma vyhovuje potřebám místního trhu;
• koordinace s interními odděleními a třetími stranami s cílem aktualizovat a inovovat platformu;
• podpora související s aktualizací a údržbou databáze kontaktů zákazníků v ClientLink;
• udržovat dobré vztahy a identifikovat provozní zlepšení s třetími stranami (Tilbury, Kibo, Algolia);
• pravidelná komunikace a spolupráce se zákazníky a s obchodním oddělením, abyste lépe pochopili nedostatky a vytvořili plán na jejich odstranění;
• správa programů přijetí platformy, sledování výkonu a kontroly, zda programy dosahují výsledků podle KPI;
• komunikace s interními prodejními, servisními a marketingovými týmy a zákazníky;
• podpora podnikání pomocí implementace a optimalizace platformy a schopností zpřístupněných globálními digitálními týmy firmy.

 

Požadavky na Vaší kvalifikaci, schopnosti a dovednosti:

• VŠ technického zaměření (vhodné pro absolventy VŠ, obor informační technologie);
• Minimálně rok zkušeností s řízením úspěchu zákazníků, nebo správou účtů ve společnosti B2B;
• Výhodou je zkušenost s databázovými systémy, správou produktových dat (PIM) nebo CRM (v SAP Marketing Cloud a SAP Sales Cloud) nebo alespoň shcopnost orientovat se v nich;
• Dále je výhodou předchozí zkušenost s Azure DevOps, nebo jiným podobným nástrojem pro správu projektů a komunikaci v rámci projektového týmu;
• Znalost českého/slovenského jazyka a pokročilou znalost angličtiny;
• Dobré komunikační a prezentačních dovedností;
• Velký důraz na detail a organizační schopnosti, prioritizace úkolů;
• Kreativní, strategické a analytické myšlení;
• Schopnost budovat vztah se zákazníky;
• Schopnost rychle se naučit nová řešení a technologie.

 

Nabízíme:

• HPP, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, s možností dlouhodobé spolupráce a následného prodloužení na dobu neurčitou;
• možnost práce z domova 1-2 dny v týdnu po zapracování;
• základní měsíční hrubá mzda 40.000-47.000 Kč;
• benefity:
       25 dní dovolené/rok ,
       stravné;
       příspěvek na penzijní pojišťení po zkušební době ;
       flexi passy na volnočasové aktivity;
• lokalita pracoviště: Praha 8 - Karlín;
• nástup: duben 2023.

 

Jestliže Vás tato pracovní příležitost zaujala, neváhejte mě kontaktovat a zašlete Váš aktualizovaný životopis v angličtině.

 

#jobinprague #work #digital #sap #customerservice #sales #marketing #customersuccess #technology #crm #pim #ux

 

show
#6fcfe1
Woman thinking and looking to the right

Vyjádřete svůj názor v našem Průzkumu mezd 2024

a předběžně se zaregistrujte a získejte ZDARMA digitální kopii Průvodce mzdami 2024