Pro mezinárodní společnost s rodinnou atmostérou, hledá REED novou kolegyni / kolegu pozici Customer Service Specialist. Pokud Vás baví zpracování objednávek, práce v SAPu, řešení reklamací s firemními zákazníky a komunikace v českém i německém jazyce, neváhejte zaslat svoje CV. Pokud Vaše CV splňuje základní požadavky, rád se spojím s detaily.
Vaše agenda:
- Zpracování objednávek v informačním systému společnosti,
- Vytváření dodacích listů
- Kontrola dostupnosti zboží na zásobě a případné změny v objednávkách
- Archivace objednávek
- Zpracování zákaznických reklamací
- Komunikace se zákazníky, obchodním týmem a poskytovatelem logistických služeb
- Pravidelný reporting
Váš profil:
- Zkušenosti v oblasti administrativy, zpracování objednávek
- Znalost SAP je výhodou
- Pokročilá znalost MS Office
- Pokročilá znalost německého jazyka
- Preciznost a smysl pro detail
Klient nabízí:
- Přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky, příspěveky na volnočasové aktivity
- Multisport kartu
Místo výkonu práce: Třebíč
Termín nástupu: dle domluvy
Pokud Vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Vaše aktualizované CV.
Na spolupráci se těší
Luboš Verner
Senior Recruitment Consultant Sales & Marketing
Slovanský dům, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1, Česká republika
Tel.: +420 225 985 106, https://www.linkedin.com/in/lubosverner/
Všechny pozice obsazované REEDem zároveň najdete na naší webové stránce www.reedglobal.cz. Podpořte nás svým likem na Facebooku a získáte tak aktuální informace z trhu, jako i tipy z oblasti recruitmentu: www.facebook.com/RSRCzechRepublic.