Domluvíte se anglicky? Máte k tomu i pasivní znalost němčiny, španělštiny, italštiny nebo francouzštiny? Chcete získat zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti? Láká vás práce v administrativě a oblasti financí, ale rádi byste u ní využili i cizí jazyk v převážně emailové komunikaci? Na pozici budete převážně využívat angličtinu, v budoucnu byste se ale mohli přesunout do týmu s jiným jazykem, pokud byste měli zájem.
Přestože je pozice součástí finančního oddělení, předchozí zkušenost z oblasti financí/účetnictví není potřeba a na pozici zvážíme i absolventy VŠ, kteří při škole měli možnost získat praxi v administrativě.
Co bude náplní vaší práce?
- Kontrola a zpracování faktur, rekonciliace interních a externích dodavatelských sald a potvrzování bilancí.
- Každodenní komunikace s dodavateli, nákupčími a zaměstnanci finančních oddělení na pobočkách společnosti.
- Řešení reklamací – reporting, vystavování manuálních účetních dokladů.
- Spolupráce s pobočkami společnosti při řešení problémů.
- Podpora inovačního procesu a implementace nových postupů v rámci oddělení.
- Spolupráce při vytváření a aktualizacích interní dokumentace.
- Reporting.
Ideální uchazeč:
- se dokáže domluvit anglicky po e-mailu i telefonicky a mluví česky či slovensky,
- má pasivní znalost němčiny, španělštiny, italštiny nebo francouzštiny (ale není to podmínka),
- má zkušenost s administrativou a prací na PC,
- je organizovaný, systematický a nevadí mu částečně rutinní administrativní práce,
- má rád neformální prostředí, kde může být součástí dobře fungujícího týmu.
Náš klient nabízí:
- 5 týdnů dovolené + 2x sick day,
- flexi pasy, stravenky (v areálu je firemní kantýna),
- jazykové kurzy a školení zdarma,
- doprava do zaměstnání (hrazený autobus), zázemí pro cyklisty,
- příspěvek na penzijní/životní pojištění (po roce smlouvy),
- příspěvek k životním i pracovním jubileu,
- firemní mobilní tarif,
- hrazené očkování,
- občerstvení na pracovišti,
- možnost práce z domu až 2 týdny v měsíci
Pracoviště: Brno, Modřice
Pracovní doba: flexibilní s pevným jádrem mezi 9.00 – 14.00
Nástup: dohodou
Výběrové řízení: 2 kola, video pohovor
Pokud vás tato příležitost zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám vaše CV a my vás budeme obratem kontaktovat.
Na spolupráci se těší
Lenka Bugnerová, REED – MSS
+420 778 885 854; Lenka.Bugnerova@reed.com