Obchod & Marketing Nábor

Společnost Reed již desítky let podporuje podniky při hledání talentovaných odborníků pro obchod a marketing.

Spojte se s některým z našich konzultantů pro nábor pracovníků pro obchod a marketing

Pošlete nám stručný přehled svých požadavků a my vás kontaktujeme, abychom o vašich potřebách zjistili více.

Banner Default Image

Dobře se vyznáme v náboru pracovníků pro obchod a marketing

Společnost Reed se specializuje na nábor zkušených odborníků v oblasti prodeje, komunikace a vztahů s veřejností, digitálních technologií, marketingu a kreativních činností.

Nejde nám jen o nábor zaměstnanců, ale s nadšením se snažíme pozvednout vaši značku a hledáme ty nejlepší talentované odborníky podle vašich požadavků.

Vedení společnosti Reed chápe, že k vytvoření efektivního obchodního, marketingového a kreativního týmu vyžaduje správné obsazení klíčových postů. Díky neustále rostoucí databázi obchodních a marketingových pracovníků máme přístup k většímu počtu kandidátů než jakákoli jiná personální agentura.

Naši konzultanti se snaží důkladně porozumět oboru činnosti vaší společnosti a také tomu, jaké dovednosti vaše nabízená místa v oblasti obchodu a marketingu vyžadují. Dobře víme, jak důležitá je kulturní příslušnost, a vždy se postaráme o to, abychom pro váš tým vybrali správný typ člověka s požadovanými odbornými znalostmi. Pravidelné navazování kontaktů na místní i celostátní úrovni nám poskytuje hluboké znalosti trhu, což znamená, že vždy známe ty nejlepší lidi, s nimiž si můžeme promluvit o nástupu do vaší organizace – tzn. nespoléháme se pouze na ty, kteří se aktivně hlásí.

A dokážeme najít (a zacelit) vaše slabá místa…

  • Ověřování úspěšnosti uchazečů

    • Důkladně prozkoumáme historii každého kandidáta na pozici v oblasti obchodu a marketingu, včetně toho, jak úspěšný byl v minulosti.Pokud například hledáte manažera sociálních médií, můžeme vyhledat a vyhodnotit jeho předchozí kampaně.

    • Naši odborníci s využitím metod pohovorů zaměřených na kompetence zjistí, jaké má každý jednotlivec marketingové znalosti, dovednosti a zkušenosti, jak a kdy je využil a jakých výsledků a návratnosti investic v kampani pomohl dosáhnout.

  • Úspora nákladů

    • S každým procesem přímého najímání zaměstnanců, který se protahuje nebo nevyjde, se zvyšují vaše náklady.Spolupráce s námi vám v dlouhodobém horizontu ušetří čas i peníze.

    • Nabízíme různé varianty služeb, které vyhoví všem požadavkům, od postupně prováděných plateb usnadňujících řízení finančních toků, až po špičkové záruky (až na 12 měsíců), které vám dodají klid.

  • Strategie pro případ protinabídek od konkurence

    • Není nic horšího, než když projdete procesem důkladného výběru a najdete ideálního kandidáta, avšak ten nakonec přijme jinou nabídku.Tento problém se na současném trhu, kde je po odbornících vysoká poptávka, vyskytuje pravidelně.Kandidáti mají často několik souběžných nabídek a také jejich současný zaměstnavatel jim může nabídnout protinabídku.

    • Naši zkušení konzultanti vždy v průběhu celého náborového procesu upozorňují na možnost protinabídek jak vás, tak vašeho potenciálního zaměstnance, a důkladně posuzují jeho motivace, dovednosti a platová očekávání, aby se ujistili, že je do procesu vnitřně zaangažován ve stejné míře jako vy.Nabízíme vám také naše dlouholeté znalosti a aktuální přehled o vašem oboru, například srovnání nejnovějších benefitů a platových podmínek.Tyto znalosti můžete využít k vytvoření souhrnného balíčku, který bude v porovnání s konkurencí vynikat.

  • Vhodnost kandidátů

    • Konzultanti společnostiReedse v průběhu spolupráce s vámi snaží získat jasnou představu o vašem podnikání a požadavcích na danou pozici.Tyto poznatky kombinujeme s přístupem k našim rozsáhlým profesním sítím, databázi kandidátů a s hlubokými znalostmi trhu. Tak zajistíme, že oslovíte pouze ty kandidáty, kteří se na vaši pozici skvěle hodí.To vám ušetří nejen čas a peníze, ale v konečném důsledku je také zajištěno, že v dané zeměpisné oblasti najmete a udržíte ty správné odborníky s požadovanou kvalifikací.

  • Uchazeči, kteří chtějí pracovat pouze na dálku

    • Všichni uchazeči, kteří se hlásí na vaše volná místa, jsou důkladně prověřováni a absolvují pohovor s odborným konzultantem společnostiReed.V této fázi s vámi konzultujeme všechny otázky, které požadujete pro předběžné prověření, ať už jde o očekávání ohledně práce na dálku nebo o případné požadavky na práci o víkendech.

    • Tímto způsobem zajišťujeme, že všichni uchazeči jsou posuzováni podle vašich požadavků, než je doporučíme k pohovoru.Je také zajištěna transparentní komunikace mezi námi a odbornými uchazeči, takže v dalším průběhu procesu nevznikají žádné problémy.

  • Příliš mnoho agentur na výběr

    • Jako největší rodinná personální agentura na světě pomáháme zlepšovat život lidí prostřednictvím práce již více než 60 let.Naši specialisté na nábor se ve svých oborech dobře orientují, znají nejnovější trendy na trhu a mají nejlepší informace a platová srovnání – to vše jsou klíčové předpoklady pro rychlé nalezení těch nejlepších kandidátů.

    • Naši specialisté na nábor zaměstnanců vždy komunikují s vámi i všemi ostatními zúčastněnými stranami a využívají své rozsáhlé zkušenosti, aby vám pro daný úkol zajistili ty správné odborníky.SpolečnostReedk náboru uplatňuje férový, otevřený a poctivý přístup, nabízí špičkové záruky a přístup založený na praxi. Díky tomu dokážeme rychle vyřešit vaše problémy s personálem.

Naši specialisté na obchod a marketing

#6fcfe1
image/svg+xml

Spojte se s některým z našich náborových specialistů pro obchod a marketing

Pošlete nám stručný přehled svých požadavků a my vás kontaktujeme, abychom o vašich potřebách zjistili více.

Co se děje...

9 příkladů otázek a odpovědí u pohovoru
4 mins read

9 příkladů otázek a odpovědí u pohovoru

​Máte pohovor, získejte i zaměstnání!Když se setkáte se zástupcem svého potenciálního zaměstnavatele, máte možnost se dozvědět více o nabízené práci a dokázat, že jste tím pravým uchazečem. Následují naše tipy na absolvování pohovoru včetně otázek, které zaměstnavatelé často kladou, a příklady odpovědí.Proč u nás chcete pracovat?K zodpovězení této otázky je nutné si předem provést o tomto zaměstnavateli průzkum. Odpovězte uvedením vlastností společnosti tak, jak je vnímáte. Završte svoji odpověď poukázáním na své přesvědčení, že vám tento zaměstnavatel může poskytnout stabilní a spokojené pracovní prostředí a že by vás taková atmosféra inspirovala k odvádění nejlepší práce.Jak vnímáte svůj dosavadní vývoj?Účel této otázky není pouze hodnocení vašeho vývoje, ale také vaší sebeúcty. Buďte pozitivní, ale nevytvářejte dojem, že svoji nejlepší práci máte již za sebou. Přesvědčete pracovníka vedoucího pohovor, že vnímáte každý den jako příležitost se něco naučit a zapojit se a že prostředí u této společnosti vnímáte jako podnět k nejlepšímu úsilí.Jaké jsou vaše největší úspěchy?Při odpovídání se držte tématu práce. Odpověď by mohla začínat třeba: „Ačkoliv cítím, že na mě největší úspěchy teprve čekají, jsem hrdý/á na to, že jsem se podílel(a) na… Tvořil(a) jsem součást týmu a hodně jsem se přitom naučil(a).“Řekněte mi něco o sobě.Toto není výzva k brebentění. Pokud nejsou jasné souvislosti, je potřeba se před odpovědí dozvědět více. Ať se již nakonec odpověď bude ubírat jakýmkoliv směrem, nezapomeňte, že musí nějak souviset s vaším pracovním životem. Také je vhodné poukázat na jednu nebo více osobnostních vlastností jako poctivost, bezúhonnost, že jste týmový hráč nebo rozhodnost. Pokud například uvedete, že jste týmový hráč, můžete o sobě povyprávět mimopracovně – třeba o svém členství ve sportovním mužstvu – to o vás i něco vypovídá ve vztahu k práci.Jak dobře podle vás hodnotí ostatní váš pracovní výkon?Tady vidíte jeden velmi dobrý důvod požádat o písemné hodnocení své práce před opuštěním jakéhokoliv předchozího zaměstnání. Zároveň byste si měl(a) vždy vyžádat doporučující dopis. Pokud nemáte písemná hodnocení, zkuste citovat ústní pochvalu, například: „Můj nadřízený mi zrovna asi před měsícem řekl, že jsem v kolektivu nejpřínosnějším technikem, protože…"Jaké jsou vaše nejsilnější stránky?Vypíchněte ze své kariéry vrcholné body a začleňte své hlavní osobnostní vlastnosti jako hrdost na svoji práci, spolehlivost a schopnost nepolevovat při náročných úkolech, nicméně podle potřeby se rychle přeorientovat.Jaká je vaše největší slabina?Jestliže existuje nepodstatná součást zaměstnání, o které se ucházíte, kde vám schází znalosti, avšak tyto znalosti zřejmě rychle získáte, použijte to. Například: „S tímto druhem výpočetní tabulky jsem ještě nepracoval(a), ale vzhledem ke svým zkušenostem s šesti jinými druhy bych to měl(a) za několik dní zvládat."Další možností je odpovědět tak, že se vaše slabá stránka v konečném hodnocení jeví jako kladná vlastnost. Například: „Do každého projektu vkládám své nejlepší úsilí, takže pokud mám někdy pocit, že se ostatní dost nesnaží, trochu mě to frustruje. Snažím se to překonat kladným postojem, o kterém doufám, že bude nakažlivý."Také můžete zkusit popsat nějaký problém a jak jste jej vyřešil(a).Co od svého nového zaměstnání očekáváte?Hledáte zaměstnavatele, který vám umožní uplatnit váš talent a zkušenosti ve prospěch jeho podniku. Vyhýbejte se mluvení o tom, co čekáte, že vám zaměstnavatel poskytne; musíte mluvit o tom, co chcete ve smyslu toho, co vy můžete poskytnout zaměstnavateli. Klíčovým slovem je „přispění".Jaký si zasloužíte plat?Tato otázka od vás chce vyjádřit požadovanou sumu, ale zádrhel je v tom, že se po vás zároveň očekává, že ji nějak obhájíte. Je potřeba umět přednést pečlivou analýzu své hodnoty, běžné příjmy v oboru a nároky kladené v daném zaměstnání. Doporučujeme zkusit spíše vyšší než nižší částku. Pokud je bezprostřední reakce, že to je příliš mnoho, berte to pouze jako licitaci a v klidu to vraťte otázkou: „A jaká je vaše představa?"S předem provedeným průzkumem o platových podmínkách pro podobná pracovní zařazení budete mít při odpovídání na tuto otázku větší jistotu.Máte nějaké otázky?Téměř vždy je tato otázka známkou toho, že se pohovor blíží ke konci a že máte poslední možnost zapůsobit. Vytvořte si otázky z kterýchkoliv následujících příkladů:Zjistěte: Proč je místo volné, kdo jej naposled zastával a jaký byl jeho další osud?Kolik lidí tuto pozici zastávalo za poslední dva roky?Kdo by byl váš přímý nadřízený. Zda se můžete s tímto člověkem předem setkat?Kde je pracoviště pro tuto práci. Jaké jsou požadavky na cestování?Jaký je potřeba druh zaškolení a jak dlouho trvá?Jaký by byl první úkol?Jaké jsou u této práce reálné možnosti růstu?Kde jsou u společnosti největší možnosti růstu?Jaké dovednosti a vlastnosti jsou u společnosti nejdůležitější pro kariérní postup?Jaká bude v příštích několika letech hlavní konkurence společnosti?Jaké má podle pracovníka vedoucího pohovor společnost postavení na trhu v porovnání s touto konkurencí?Jak probíhal růst společnosti za posledních pět let?Zda vykazuje společnost zisk. Jak velký je ten zisk?Pokud existuje popis dotyčného pracovního zařazení v písemné podobě, zda jej můžete vidět?Jak často se provádí hodnocení pracovníků. Jak se při tom postupuje?Vždy mějte na paměti, že se vás každý pracovník vedoucí pohovor snaží hodnotit podle tří hledisek:1.Zda máte na danou práci schopnosti.2.Zda máte ochotu vynakládat úsilí k dosahování úspěchu v této práci.3.Zda vás lze řídit.

Mapování kultury zaměstnavatele
1 mins read

Mapování kultury zaměstnavatele

​Zjistěte, který zaměstnavatel je pro vás ten pravý.Kolik toho opravdu víte o zaměstnavateli, než s ním podepíšete pracovní smlouvu? Lidé jsou někdy po nástupu do práce překvapeni, takže vždy stojí za to nejprve zapátrat.PrůzkumDoporučujeme strávit nějaký čas na webových stránkách organizace, obzvláště v sekci „O nás“ nebo podobné, která by vám měla dát slušnou představu o velikosti a celkovém duchu společnosti – do jaké míry se jeví formální, přívětivá, tvořivá nebo zaměřená na obchod.Sociální média organizace mohou také dobře posloužit, abyste zjistil(a), co o sobě společnost říká a co o ní říkají jiní – spokojenost a tón by také měly umožnit udělat si představu o podnikové kultuře organizace.Pokud můžete, najděte lidi, kteří tam pracují, přes LinkedIn nebo na jiných sítích a zeptejte se jich na jejich zkušenosti. Pamatujte – pokud zaměstnavatele někdo zbožňuje, neznamená to ještě, že to bude i váš případ. Odvoďte si to, co je důležité pro vás.Zužitkujte znalosti náborového zástupce nebo poradcePokud se o zaměstnání ucházíte přes agenturu, například REED, je možné, že již zprostředkovala zaměstnání u stejné organizace pro mnoho dalších lidí před vámi, takže vám bude schopna toho hodně sdělit na základě svých zkušeností. Bude znát její velikost, co od zaměstnanců očekává a dokáže vám poskytnout vodítka ke strategickému nasměrování. Také je dobré se zeptat na to, o jak formální společnost se jedná a jaké je obecně pracovní prostředí a uspořádání, abyste mohl(a) posoudit, zda to je místo, kde si umíte představit pracovat.Možná vás i seznámí s lidmi, pro které tam našli zaměstnání a s kterými si můžete předem popovídat. Položte tolik otázek, kolik chcete; v agentuře vám rádi co nejvíce pomohou.Pohovor: dvoustranná zkušenostLidé často zapomínají, že pohovor jim umožňuje zjistit něco o organizaci, stejně jako umožňuje organizaci zjišťovat něco o nich. Během pohovoru se ptejte na podnikovou kulturu a styl, bezprostřední spolupracovníky a na organizaci jako celek.A když jste již na místě, dobře se rozhlížejte, pokud k tomu máte příležitost – dívejte se, co mají lidé na sobě, jak se k sobě chovají a jaká je budova.Poslední otázka, kterou si položte sám/sama sobě: Hodím se tam?

Rady na pohovor zaměřený na způsobilost
3 mins read

Rady na pohovor zaměřený na způsobilost

​Jak se připravit a co očekávat od pohovoru zaměřeného na způsobilost​Pokud před sebou máte pracovní pohovor, je pravděpodobné, že bude zaměřen na téma způsobilostí nebo bude alespoň obsahovat některé prvky v tomto stylu. Pokud vám není jasné, co proboha pohovor na téma způsobilosti obnáší, a představa, že vás nenapadnou žádné odpovědi na otázky pracovníka vedoucího pohovor, vám nahání husí kůži, přestaňte se nervovat. Pomůžeme vám se v takovém postupu zorientovat:Co je pohovor zaměřený na způsobilosti:Pohovor zaměřený na způsobilosti je čím dál oblíbenější způsob vedení pracovních pohovorů, ale může často vyřadit nepřipravené uchazeče. Jedná se o strukturovaný styl vedení pohovoru vycházející z myšlenky, že lze na základě předchozích projevů jednání významně předvídat budoucí projevy jednání. Cílem pohovoru je shromáždit příklady toho, kdy uchazeč v minulosti vykázal dovednosti (způsobilosti), které vyžaduje pracovní zařazení, jež je předmětem pohovoru. Takové příklady jsou považovány za důkaz toho, jak dobře si uchazeč povede v novém zaměstnání.Očekávatelné otázky:Všichni jsme to zažili; s koktáním a zděšeným pohledem, když si namáháte mozek, abyste si vzpomněl(a), kdy jste naposled vyřešil(a) nějakou náročnou pracovní situaci… ale nemusí to takto dopadnout. Stejně jako  u jakéhokoliv jiného stylu vedení pohovoru, trocha přípravy se vyplatí. Nejprve by bylo dobré se na chvíli ještě před pohovorem zamyslet nad dovednostmi, které společnost hledá. Z toho lze odvodit, jaký druh otázek můžete očekávat. Mezi oblasti v obecné rovině, o kterých je dobré pro začátek zapřemýšlet, jsou příklady toho, kdy jste pracoval(a) dobře v týmu, překonal(a) nějaké obtíže nebo se vypořádal(a) s náročnými termíny. Při větším přizpůsobování odpovědí pracovnímu zařazení, o které se ucházíte, může být velmi užitečné si znovu přečíst inzerát na tuto práci a věnovat pozornost tomu, jak je popsán uchazeč, kterého shánějí. Z toho dokážete příklady svých úspěchů přetvořit a přizpůsobit tak, že se stanete živoucím naplněním snů náborového referenta.Příklady:Cílem při odpovídání na otázky je poskytnout celou řadu různých příkladů, které vás všechny staví do světla vlastností žádoucího uchazeče. Mezi tyto příklady můžete zahrnout věci jako úspěšně dokončené projekty, jednání s lidmi, že jste přesvědčil(a) nedůvěřivé posluchače nebo jste se vyznal(a) ve velkém množství informací. Důležité je, že při uvádění příkladů není nutné se omezovat na úspěchy v práci.Příklady ze školy nebo sportovních činností mohou mít stejnou váhu. Podstatné je se tyto příklady dobře naučit. Zpívejte si je ve sprše, zlanařte známého, aby vás v rychlosti přezkoušel nebo se přezkoušejte sám/sama podle zapsaných poznámek. Udělejte vše, co je potřeba, abyste si pohotově a sebevědomě vzpomněl(a) na své úspěchy a předvedl(a) se jako dynamický, charismatický a způsobilý jedinec, kterým jste.Buďte konkrétní:Budou vám položeny otázky o způsobilostech, které zajistí váš úspěch v zaměstnání, o které se ucházíte. Aby si zaměstnavatel udělal představu o vaší vhodnosti pro danou pozici, je důležité, abyste mluvil(a) o svých konkrétních zkušenostech z minulosti, nikoliv obecně o svém přístupu k práci.  Stejně tak je důležité uvést, co jste konrétně vy udělal(a), nikoliv jaké byly výsledky týmu, jehož jste byl(a) součástí. Nebojte se pochválit sám/samu sebe.Nenechte se odradit:Pohovory zaměřené na způsobilosti bývají velmi strukturované, takže každý uchazeč dostává stejné připravené otázky. Pracovník vedoucí pohovor si také bude po celou dobu dělat poznámky pro přesné zaznamenání všeho, co řeknete. Tyto dva prvky mohou společně působit trochu neosobně, ale jejich účelem je pouze zajistit úplnou spravedlivost a objektivitu postupu. Na konci a možná i na začátku pohovoru budete mít čas pokládat otázky a to může být vhodnou příležitostí k neformálnímu projevu a zakončení pohovoru v mnohem osobnější rovině.Nezmatkujte:Tyto otázky nemají za účel vás nachytat. Ve skutečnosti jsou navrženy tak, abyste ze sebe dostal(a) to nejlepší! Představují příležitost ukázat, co ve vás opravdu je, a pochlubit se svými úspěchy. Takže se dobře připravte, seďte zpříma, dbejte na srozumitelnost, věcnost a jistotu svých odpovědí a budete jedničkou v pohovoru zaměřeného na způsobilosti. Hodně štěstí!