Michala pracuje ve spol. Reed od roku 2008. Začínala na pozici Office Manager, kdy byla u zrodu pobočky v Praze a následně i v Brně. Ve spolupráci s mateřskou společností v Anglii nastavovala provozní procesy a interní dokumenty ve firmě. Během působení na této pozici současně spravovala personální a administrativní agendu kmenovým a dočasně přiděleným zaměstnancům a posléze plynule přešla do recruitmentu.
V současné době jako Executive Recruitment Consultant – Temporary Staffing Solutionsrozvíjí tým, který nabízí našim klientům řešení v případě nedostatku pracovních sil, a to formou dočasně přidělených zaměstnanců, zejména v administrativě, obchodu, zákaznickém servisu, financích, HR nebo IT podpory. Díky zkušenostem z back office vám může pomoci nejen s náborem agenturních zaměstnanců, správou personální agendy, ale i s pracovněprávním poradenstvím. Tyto služby využívají zejména nově vznikající nebo rychle rostoucí firmy na českém trhu, které nemají vlastní kapacity v HR; dále společnosti, které potřebují rychle pokrýt pracovní tým formou krátkodobých i delších projektů, např. externí zaměstnanci na ad-hoc projekty, zástupy za dlouhodobé absence zaměstnanců, rodičovské dovolené, apod.
Michala se vždy snaží pomáhat firmám, profesionálům a kandidátům najít to nejlepší řešení pro jejich potřeby v oblasti náboru a agenturního zaměstnávání.